|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸
کد خبر: ۲۰۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴
خاطرتان باشد چندی پیش حسین هدایتی صحبت‌های عجیبی انجام داد و فاش کرد که در زمان انتقال وحید امیری و سیدجلال به جمع سرخپوشان کمک کرده است.
 خاطرتان باشد چندی پیش حسین هدایتی صحبت‌های عجیبی انجام داد و فاش کرد که در زمان انتقال وحید امیری و سیدجلال به جمع سرخپوشان کمک کرده است.

همچنین مالک متمول استیل‌آذین کمک‌های دیگری انجام داد که کمک شایانی به نقل و انتقالات پرسپولیس بود. بعدها ترکاشوند معاون سابق اقتصادی باشگاه پرسپولیس و مسئول نقل و انتقالات تیم اعلام کرد، کمک‌های حسین هدایتی در قالب اسپانسرینگ بوده است. ترکاشوند خبر داد که این کمک‌ها با توجه به درج لوگو و برند استیل‌آذین روی پیراهن پرسپولیس بوده و هدایتی بر این اساس کمک خود را متوجه باشگاه پرسپولیس کرده است اما آنچه باعث شد به بحث کمک‌ حسین هدایتی به نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس اشاره کنیم، به مشکل اخیر این باشگاه برمی‌گردد.

قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان کلیدی پرسپولیس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و به غیر از شجاع خلیل‌زاده هیچ‌یک از سرخپوشان هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده‌اند. یکی از موانع بر سر راه تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی پرسپولیس، همان مبالغی است که در فصول گذشته حسین هدایتی از جیب پرداخت کرد. به طور مثال برخی بازیکنان نظیر سیدجلال و وحید امیری مبلغی از مالک استیل‌آذین دریافت کردند و مبلغی دیگر تحت عنوان قرارداد از باشگاه پرسپولیس و حالا با حذف هدایتی راضی کردن بازیکنان به تمدید قرارداد کار بس دشواری به شمار می‌رود؛ بازیکنانی که دیگر حاضر نیستند یک میلیارد تومان بگیرند و هیچ مبلغ اضافی دریافت نکنند!

بگذارید راحت‌تان کنم. بازیکنانی که قراردادشان به اتمام می‌رسد باید رقمی نزدیک به یک میلیارد و 300 یا یک میلیارد و 400 میلیون تومان دریافت کنند وگرنه زیر بار تمدید قرارداد نخواهند رفت.

منبع : خبر ورزشی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین