|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۲۰۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
جامعه مرکب از عوامل تاثیرگذار بر هم است که باید نگاهی هم به زنان داشت. تاکیدی که آیت‌آلله هاشمی به افزایش نشاط و روحیه در جامعه داشت مربوط به ورزش و گسترش فضای سبز بود.
فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی می‌گوید، پدر مرحومش همواره به بحث نشاط و روحیه در جامعه اهمیت زیادی می‌داد.

 یاسر هاشمی فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در مراسم درخت‌کاری باشگاه سایپا و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فکر نمی‌کردم در این مراسم صحبت کنم اما یک درصد احتمال دادم شاید از من بخواهند که صحبت کنم. در اینترنت جمله هاشمی رفسنجانی و ورزش را جست‌وجو کردم و به نتیجه جالبی رسیدم. در همین جا مطلبی که به آن رسیدم را برای شما می‌خوانم. پدرم در دیدار با اعضای هیات رییسه فدراسیون هندبال گفته بود با عوامل جدی نشاط‌آور جامعه را تقویت کنیم که یکی از این عوامل ورزش است. جامعه مرکب از عوامل تاثیرگذار بر هم است که باید نگاهی هم به زنان داشت. تاکیدی که آیت‌آلله هاشمی به افزایش نشاط و روحیه در جامعه داشت مربوط به ورزش و گسترش فضای سبز بود.

او افزود: این‌ها عواملی هستند که واقعا تاثیر هم‌افزایی روی هم دارند و جای تقدیر و تشکر از مجموعه صنعتی سایپا دارم. ورزش، درخت و... باعث افزایش سلامتی می‌شود. شما بهتر از من می‌دانید که آیت‌الله سعی داشت در جامعه یک روحیه نشاط‌آور و امید را ایجاد کند. حتی در زمان جنگ که کشور در بدترین بحران‌ها قرار گرفت جامعه منتظر یک خطبه‌ای بود که بعد از آن نگاه امیدآور و نشاط‌آور داشته باشد که یکی از آن‌ها ورزش و محیط زیست بود. ایشان تخصصی در این رشته نداشتند اما مرتبا به ورزش و فضای سبز اهمیت می‌دادند.

فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پایان گفت: خیلی خوشحال شدم که در بین اهالی و نخبگان ورزش حضور داشتم. این یک فرصت نشاط‌آور برای من بود و به قولی این همه خوشبختی برای من محال بود. من از کسی اسم نمی‌برم اما خیلی خوشحالم که همه شما را در این مراسم زیارت کردم. خیلی خوشحالم که امروز به نام آیت‌الله هاشمی درختی کاشته می‌شود. ایجاد نشاط و شادابی یکی از جدی‌ترین موضوعات در کشور است و به آن نیاز داریم. در کنار خبرهای ناامید کننده باید خبرهای نشاطآور هم وجود داشته باشد تا کماکان مردم احساس خوبی داشته باشند.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین