|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۲۰۵۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
متاسفانه وقتی بوکس به ذهن جامعه می آید فکر می کنند مترادف آن خشونت است. هنرمندانه تر و کم آسیب تر از بوکس ندیده ام وقتی نگاه های ناروا را نسبت به این رشته بزداییم موفق عمل کرده ایم.
رییس فدراسیون بوکس گفت: امروز فدراسیون شرایط مطلوبی دارد. اعزام ها واردها به نحوی شایسته انجام می‌شود و تیم کاری ما در حال شکل گیری است.

 حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در نشست خبری امروز صبح خود در جمع خبرنگاران گفت: امروز در جمع خانواده  بوکس هستیم و از همه می‌خواهیم به ما کمک کنند. امروز در فدراسیون بوکس اعزام‌ها و اردوها به نحو شایسته‌ای انجام می‌شود . برگزاری مسابقات منطقه‌ای برای جبران نبود لیگ از دیگر برنامه‌های ما است. تیم کاری ما در حال شکل گیری است و مطمئن باشید امروز نیامده‌ایم که ناکام برگردیم بلکه آمده‌ایم که موفق شویم.

وی در خصوص پشتوانه سازی تیم‌های ملی عنوان کرد: این موضوع یکی از برنامه های راسخ ما است. ما استان‌ها را طبقه بندی کرده‌ایم و قرار است در هر استان یک مربی را به عنوان مربی فدراسیون انتخاب کنیم. آنچه که فدراسیون امروز طلب دارد به گونه‌ای است که مربی استعدادیاب در سنین پایه برنامه ریزی خواهد داشت تا به سند چشم انداز دسترسی پیدا کنیم.

رئیس فدراسیون بوکس ادامه داد: افرادی که در یک مجموعه کار می کنند  معرف آن مجموعه هستند. ما باید آنچه که در بوکس واقعیت دارد تعریف کنیم. متاسفانه وقتی بوکس به ذهن جامعه می آید فکر می کنند مترادف آن خشونت است. هنرمندانه تر و کم آسیب تر از بوکس ندیده ام وقتی نگاه های ناروا را نسبت به این رشته بزداییم موفق عمل کرده ایم.

وی در خصوص کسب میزبانی های آسیایی و بین المللی عنوان کرد: پنجم بهمن به دبی رفتیم و با سران آیبا نشستی داشتیم و در حاشیه آن نشستی خصوصی با رئیس کنفدراسیون آسیا داشتیم . صحبت های بسیار خوبی داشتیم و قرار شد سفری به ایران داشته باشند تا برنامه های مسابقات را در حضور آن ها مطرح کنیم. ایشان بسیار از این طرح استقبال کرد و فکر می کنم در سال ۹۷ نسبت به برنامه هایی که قرار است در ایران برگزار شود موافقت هایی برای میزبانی های بزرگ  صورت بگیرد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین