|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۲۰۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
تیم فوتبال خونه به خونه بابل امسال نتایج خوبی با نکونام و در ادامه با اسکوچیچ کسب کرده و موفق شده تا هم با ۴۹ امتیاز در رده دوم لیگ دسته یک قرار گیرد و هم به فینال جام‌حذفی برسد. این تیم باید ۱۲ اردیبهشت به مصاف استقلال تهران برود.
سرمربی خونه به خونه می‌گوید در حال حاضر روی رقابت‌های لیگ دسته یک تمرکز کرده و شرایط استقلال تا یک ماه آینده و آماده شدن برای فینال جام‌حذفی به او ربطی ندارد.

 تیم فوتبال خونه به خونه بابل امسال نتایج خوبی با نکونام و در ادامه با اسکوچیچ کسب کرده و موفق شده تا هم با ۴۹ امتیاز در رده دوم لیگ دسته یک قرار گیرد و هم به فینال جام‌حذفی برسد. این تیم باید ۱۲ اردیبهشت به مصاف استقلال تهران برود.

دراگان اسکوچیچ در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نتایجی که خونه به خونه در لیگ دسته یک کسب کرده اظهار کرد: ما در این فصل نتایج خوبی کسب کردیم. من همیشه امیدوارم و شانس زیادی برای رسیدن به لیگ برتر داریم. من در حال حاضر تمام تمرکزم را روی بازی چهارشنبه با آلومینیوم اراک است تا بتوانیم در این بازی خانگی پیروز شویم.

او که تجربه سرمربی‌گری با تیم‌های ملوان بندرانزلی و فولاد را در لیگ برتر دارد، درباره سطح فنی لیگ دسته یک تصریح کرد: با توجه به تجربه‌ای که در این رقابت‌ها داشتم، لیگ دسته یک سطح فنی خوبی دارد و در آن چند باشگاه حضور دارند که توانایی بازی کردن در لیگ برتر را دارند.

سرمربی خونه به خونه در ادامه درباره تقابل با استقلال در فینال جام حذفی عنوان کرد: در حال حاضر به هیچ عنوان به بازی استقلال فکر نمی‌کنم و تمام فکر و تمرکزم به شرایط تیمم در لیگ دسته یک است. الان شرایط استقلال به من ربطی ندارد و یک ماه دیگر برای من مهم می‌شود.

دو فصل پیش با جدایی پرویز مظلومی از استقلال، صحبت‌های زیادی درباره آمدن اسکوچیچ به این تیم به عنوان سرمربی عنوان شد اما در نهایت علیرضا منصوریان سرمربی آبی‌پوشان پایتخت شد. اسکوچیچ حاضر به پاسخگویی به سوالی مبنی بر این که آیا انگیزه‌ی خاصی برای بازی با استقلال دارد، نشد و گفت: سوال بعدی!

او در ادامه درباره غیبت روح‌الله باقری در فینال جام‌حذفی که هم در لیگ دسته یک و هم در جام حذفی درخشان ظاهر شد و خونه‌به‌خونه با هت‌تریک این بازیکن در نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل استقلال خوزستان به پیروزی رسید، اظهار کرد: ما روح‌الله باقری که یکی از بازیکنان خوب خونه‌به‌خونه است را در اختیار نداریم اما من هم سرمربی هستم و قطعا برای نبود او برنامه‌هایی دارم. با این حال ما فعلا لیگ دسته یک را در پیش داریم و من ترجیح می‌دهم روی عملکرد تیمم در این رقابت‌ها تمرکز کنم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین