|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۲۰۵۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
رئیس کل دادگستری فارس گفت: اجازه برگزاری هیچگونه مراسمی در تخت جمشید و پاسارگاد داده نمی شود.
 رئیس کل دادگستری فارس گفت: اجازه برگزاری هیچگونه مراسمی در تخت جمشید و پاسارگاد داده نمی شود.

متخلفین چهارشنبه آخر سال تاپایان تعطیلات نوروز بازداشت خواهند بود.علی القاصی مهر رئیس کل دادگستری فارس در نشست خبری مقابله و پیشگیری از جرائم خاص از جمله چهارشنبه آخر سال گفت: طبق قانون تمامی متخلفین چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت خواهند بود و اجازه برگزاری هیچگونه مراسمی در تخت جمشید و پاسارگاد داده نمی شود.

وی افزود: پیش بینی لازم انجام شده و راهکارهای لازم نیز مد نظر قرار دارد.

القاصی تصریح کرد: برای چهارشنبه آخر سال تدابیر ویژه ای انجام شده ولی مخالفتی با شادی مردم نداریم و اقدامات قانونی بدون مزاحمت برای دیگران مخالفتی نداریم.

رئیس کل دادگستری فارس تاکید کرد: اما قرار نیست مزاحمتی برای دیگران ایجاد شود و شعبات ویژه برای رسیدگی به پرونده متهمین اختصاص داده شده است و کسانیکه اقدامات علیه امنیت مردم و جامعه انجام دهند با قانون مواجه خواهند شد.

القاصی مهر ادامه داد: شهروندان در چند ساعت چهارشنبه آخر سال احساسات خود را کنترل و مراقب فرزندان خود باشند تا مشکلی غیر قابل جبران برای آنها روی ندهد.

وی افزود: تردد خودرو در سطح شهر و مناطق شلوغ کمتر شود تا مشکلی ایجاد نشود هرچند که نیروهای امنیتی و انتظامی در سطح شهر به طور کامل حضور دارند.

رئیس کل دادگستری فارس تاکید کرد: متخلفین چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت خواهند بود.

القاصی مهر تصریح کرد: عوامل ضد انقلاب در فضای مجازی فعال هستند و مردم باید مراقب باشند که گول فراخوان های دشمنان را نخورند.


وی یادآور شد: باید مراقب باشیم که طبق قانون حتی حمل و در اختیار داشتن مواد محترقه نیز جرم است و ایجاد رعب و وحشت طبق قانون مجازات زندان دارد.


رئیس کل دادگستری فارس در خصوص ایام نوروز نیز گفت: در ایام نوروز نیز دستگاه قضایی در فارس به طور کامل فعال است.


القاصی مهر تاکید کرد: اگر قرار است مراسم سنتی برگزار شود در محلات و با نظارت بزرگترها باشد نه اینکه با تشویق برخی از افراد مشکل دارد به شهرستان دیگر بروند.


وی ادامه داد: اجازه برگزاری هیچگونه مراسم چهارشنبه آخر سال در تخت جمشید و پاسارگاد داده نمی شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین