|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۲۰۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۸
رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به همسایگی گیلان و روسیه افزود: گیلان هم مرز با روسیه و اروپای شرقی است و می توان بیشتر از درآمد نفت، از صادرات غذا به روسیه سود ببرد.
  رئیس سازمان صدا و سیما با تأکید براینکه رسانه ملی مدافع حقوق مردم است ، گفت: مسئولان پاسخگوی مطالبات مردم از طریق رسانه ملی باشند.

 عبدالعلی علی‌عسگری غروب جمعه در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی و فنی صدا و سیمای مرکز گیلان در رشت، اظهار کرد: دشمنان تهاجم و توطئه فرهنگی علیه ملت ایران را آغاز کرده اند.

وی با بیان اینکه دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال تخریب فرهنگ و هویت ملت ایران است، خاطرنشان کرد: باید با هوشیاری  بیشتر از سوی مسئولان به ویژه حوزه فرهنگی از فضای مجازی در زمینه مقابله با این توطئه ها استفاده بهینه کنیم.

به گفته این مسئول امروزه در یک فضای رسانه ای بسیار دشوار قرار داریم و دشمن با ایجاد رسانه‌های متعدد و به‌دنبال جذب افکار عمومی است در همین راستا بیش از ۲۰۰ شبکه ماهواره‌ای اخلالگر، ضد انقلابی تشکیل داده است.

رئیس سازمان صدا و سیما تنها رسانه ملی را مدافع ملت ایران دانست و گفت:رسانه ها باید با مردم در تعامل باشد و در زمینه انتقال آرام مطالبات آنها به مسئولان اقدام و همچنین از سوی دیگر نیز مسئولان باید پاسخ خواسته‌های مردم را با توجه به عملکرد خود از طریق رسانه ملی بدهند.

وی مسئله محیط زیست را یکی از اصلی‌ترین مشکلات گیلان عنوان و تصریح کرد : براساس رایزنی های انجام شده با استاندار گیلان پروژه تولید برق از زباله به‌ زودی در گیلان اجرایی می‌شود و رسانه ملی نیز در حوزه فرهنگ‌سازی حامی این اقدامات است.

علی‌عسگری با بیان اینکه  استان‌های گیلان و مازندران بهترین نقاط جهان از نظر آب و هوایی هستند، ادامه داد: اشتغال یکی دیگر از دغدغه‌های مردم گیلان است و وجود بیکاری برازنده استان با این میزان پتانسیل و ظرفیت نیست.

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به همسایگی گیلان و روسیه افزود: گیلان هم مرز با روسیه و اروپای شرقی است و می توان بیشتر از درآمد نفت، از صادرات غذا به روسیه سود ببرد.

وی با اشاره به واردات ۴۰ میلیارد دلاری غذا و پروتئین در کشور روسیه به صورت سالانه، خاطرنشان کرد: باید استراتژی صادارات غذا به روسیه در گیلان برنامه ریزی شود رسانه ملی نیز برای تحقق این امر در راستای تولید ثروت و ایجاد شغل در گیلان از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهد کرد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین