|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۲۰۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
امام جمعه اندیشه ضمن تقدیر از دستور دادستان مبنی بر جلوگیری از رانندگی زنان بدحجاب گفت: مسئولین قضایی ما در برخورد با مجرمان، سارقین با قاطعیت برخورد کنند، چرا که برخورد جدی تاثیر بازدارنده دارد.
  امام جمعه اندیشه در خطبه های نماز جمعه این شهر باانتقاد از جشن شهرداری تهران گفت: مراجع رقص زن برای مرد را حرام می دانند، شهردار تهران باید با ترک جلسه حرام شرعی امر به معروف می کرد.

 حجت الاسلام سید علی مروج در خطبه های نماز جمعه اندیشه به سفر استاندار تهران در هفته گذشته به شهریار اشاره کرد و گفت: مشکل ترافیکی شهریار، قدس و ملارد با راه اندازی «بی. آر. تی» به سوی تهران با پیگیری های فرماندار شهریار و نماینده مردم در مجلس رفع می شود و خط ریلی نیز به زودی به شهریار و اندیشه خواهد رسید، البته ما توقع داریم مصوبات سفر استاندار تهران در همین دوره اجرایی شود.

وی به تصویب احداث بیمارستان امام خمینی(ره) در شهریار در سفر استاندار تهران نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم، در آینده بیمارستان در شهر اندیشه نیز راه اندازی شود، این بیمارستان ها سبب ارائه خدمات به مردم خواهد شد.

امام جمعه اندیشه نماز جمعه را محل موعظه و نصیحت و قرارگاه تقوا دانست و گفت: نماز جمعه ۲ اثر ویژه دارد، اول این که این جایگاه وحدت آفرین و هم دلی است، نکته دوم نیز دشمن شکن بودن این جایگاه است، خطبه های نماز جمعه نقشه دشمنان را خوانده و آن ها را خنثی می کند، طبیعی است، که دشمنان با جایگاه نماز جمعه مخالفت کنند، امروز پس از ۴۰ سال جایگاه نماز جمعه خط قرمزهای نظام را حفظ کرده و اگر کسی خواسته از این خطوط عبور کند، فریاد زده و تذکر دادند، باید قداست جایگاه نماز جمعه حفظ شود.

مروج به پنجمین سالگرد اقامه نماز جمعه اندیشه اشاره کرد و افزود: از تمام مردم و نیز دستگاه هایی که در این سال ها بازوان نماز جمعه اندیشه بودند، تشکر می کنم.

وی به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص شخصیت زن اشاره کرد و اظهار داشت: الگوی زن مسلمان حضرت زهرا(س) است، در طول تاریخ باید مراقب الگوهای انحرافی نیز باشیم، این الگوی زن غربی است، که متاسفانه جامعه ما به این الگوی انحرافی دچار شده است، شاخصه زن غربی برهنگی در مجالس مختلط باشد، امتیاز زن غربی جلب نظر مردان است.

امام جمعه اندیشه ضمن تقدیر از دستور دادستان مبنی بر جلوگیری از رانندگی زنان بدحجاب گفت: مسئولین قضایی ما در برخورد با مجرمان، سارقین با قاطعیت برخورد کنند، چرا که برخورد جدی تاثیر بازدارنده دارد.

وی با اشاره به جشن شهرداری تهران گفت: همه مراجع رقص زن برای مرد را حرام می دانند، شهردار تهران باید جلسه را ترک می کرد، همین ترک مجلس امر به معروف و نهی از منکر بود، بی حجابی ها و بی عفتی ها در جامعه در اثر باز بودن شبکه های مجازی است، حیا اگر در جامعه نباشد، غیرت هم نیست.

مروج کشف حجاب را تحقیر بانوان دانست و تاکید کرد: آن چه طبق فرمایش مقام معظم رهبری حساس کننده است، طرح مساله «حجاب اجباری» از سوی برخی خواص است، نمی توان در خصوص گناهان اجتماعی ساکت بود، حکومت اسلامی موظف است در برابر حرام الهی و شرعی بایستد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین