|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۲۰۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷
در این مراسم همچنین دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد و دکتر مخبر مدیرعامل «هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد» چگونگی اجرا و میزان پیشرفت پروژه، هزینه های مرتبط با ساخت و سایر جزئیات و نکات فنی و مربوط به ساخت بیمارستان 1000تختخوابی خاتم را تشریح کردند.
 دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، در روز پنج‌شنبه مورخ 17اسفند 1396، در مراسم بازدید از بزرگترین و پیشرفته ترین پروژه‌ی بیمارستانی کشور در قم عنوان کردند:"سرمایه گذاری بانک پاسارگاد در این پروژه بسیار سنجیده بوده است"

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، صادقی استاندار قم، جمعی از نماینده های مجلس و مسئولین استان قم، همراه با دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد، مدیران و مسئولان ارشد بانک پاسارگاد و دکتر مخبر مدیرعامل هلدینگ سلامت پاسارگاد از پیشرفت پروژه‌ی بیمارستان 1000تختخوابی خاتم در شهر قم بازدید کردند. این بیمارستان، با حمایت بانک‌پاسارگاد توسط «هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد» در 7 طبقه و با مساحتی بالغ بر 200 هکتار در یک مجتمع آموزشی درمانی در شهرک سلامت خاتم، در حال ساخت است و تاکنون 15 درصد از کل پروژه اجرا شده و بهار 1398 به بهره برداری کامل خواهد رسید.

دکتر علی لاریجانی ضمن تقدیر از اقدامات بانک پاسارگاد در ساخت بیمارستان 1000تختخوابی خاتم از کلیه دست اندرکاران و شرکت های متولی پروژه تشکر و قدردانی کردند و اظهار داشتند: «سرمایه گذاری بانک پاسارگاد در این پروژه بسیار مناسب و سنجیده بوده است و پیشرفت آن را بسیار خوب ارزیابی نمودند. ایشان همچنین اعلام کرد این پروژه یکی از مهمترین پروژه های استان و کشور بوده که از استانداردهای بالایی برخوردار است».

در این مراسم همچنین دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد و دکتر مخبر مدیرعامل «هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد» چگونگی اجرا و میزان پیشرفت پروژه، هزینه های مرتبط با ساخت و سایر جزئیات و نکات فنی و مربوط به ساخت بیمارستان 1000تختخوابی خاتم را تشریح کردند.

خاطر نشان می سازد این بیمارستان به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین مراکز ارایه‌ی همزمان خدمات پزشکی، درمانی و آموزشی، با برخورداری از بالاترین سطح استانداردهای درمانی و سلامت در سطح کشور، در جایگاه نخست توسعه‌ی سازمان‌یافته در نظام سلامت و آموزشی پزشکی قرار خواهد گرفت. این بیمارستان در زمینی به وسعت 100 هکتار و در جنوب غربی شهرستان قم در حال ساخت است که شامل کاربری‌های درمانی با احداث بیمارستان 1000تختخوابی خاتم، کاربری آموزش عالی با تأسیس دانشگاه علوم پزشکی و ظرفیت پذیرش سالانه 3 هزار دانشجو و همچنین کاربری اقامتی و تفریحی با احداث هتل و ارایه خدمات گردشگری، سلامت و اسکان کادر درمانی و آموزشی است.

بیمارستان خاتم، دارای بخش‌های قلب و عروق، گوارش، ژنیکولوژی و زایمان، کودکان، ریه و بیماری‌های تنفسی، داخلی، مغز و اعصاب، غدد، ارتوپدی و تروما به همراه اتاق‌های جراحی، اورژانس، آندوسکوپی، آزمایشگاه، تصویربرداری، فیزیوتراپی، مراقبت‌های ویژه، دیالیز، کلینیک مراقبت‌های پس از جراحی، پزشکی هسته‌ای و پرتودرمانی خواهد بود و با همکاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی؛ 60% ظرفیت این بیمارستان با تعرفه دولتی فعالیت خواهد کرد.

گفتنی است "هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد"، به عنوان یکی از هلدینگ‌های گروه مالی پاسارگاد، در راستای تقویت مشارکت بخش خصوصی در حوزه سلامت و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، احداث شهرک‌های سلامت را علاوه بر قم، در دیگر شهرهای کشور و جمعاً به میزان 7000 تخت خواب بیمارستانی در دستور کار خود قرار داده‌است.




































ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین