کد خبر: ۲۰۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
به جز شایان مصدوم نداشتیم و همه بازیکنان آماده هستند و منتظریم در دور برگشت بازی‌های آسیایی و با حضور هواداران بازی‌های خوبی انجام دهیم. خصوصاً‌بازی برگشت با الوصل که اهمیت زیادی دارد.
 گلر پرسپولیس در مورد شرایط این تیم و همچنین رقابت‌های آسیایی صحبت کرد.

 علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در خصوص شرایط تیم اظهار داشت: تمرین خوبی انجام شد و بعد از بازی با الوصل یک روز استراحت داشتیم و حالا با روحیه خوب کارمان را دنبال می‌کنیم. به جز شایان مصدوم نداشتیم و همه بازیکنان آماده هستند و منتظریم در دور برگشت بازی‌های آسیایی و با حضور هواداران بازی‌های خوبی انجام دهیم. خصوصاً‌بازی برگشت با الوصل که اهمیت زیادی دارد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیس در گروه آسانی حضور دارد گفت: اصلاً اینطور نیست و تیم ضعیف توی لیگ قهرمانان نداریم. گروه ما گروه مرگ است که 3 تیم 6 امتیازی در آن حضور دارد. در گروه استقلال الهلال و العین و الریان هر کدام 2-3 امتیاز دارند ولی گروه ما 3 تیم 6 امتیازی دارد که نشان می‌دهد رقابت در آن سخت است. همین تیم الوصل 3-4 بازیکن خودش را مقابل ما نداشت که یکی از آنها کاپیتان این تیم بود. قطعا در بازی برگشت کار سختی داریم و می‌رویم اول یک امتیاز را حفظ کنیم و بعد برویم برای کسب پیروزی.

گلر پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی استقلال - العین و تصمیم عجیب داور گفت: خیلی ناراحت شدم و می‌خواستم واکنش نشان دهم ولی چون هواداران ما یک مقدار حساس هستند این کار را نکردم تا پرسپولیسی‌ها از دستم دلخور نشوند. واقعا ناراحت شدم چون استقلال بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد و بازی باید 2-0 تمام می‌شد. شنیدم داور عذرخواهی کرده است. تصمیمات او عجیب بود و فکر می‌کنم انقدر پول گرفته است که دیگر این آخرین قضاوت عمر او بود.

بیرانوند در ادامه گفت: اشتباهات داوری همیشه علیه ما بوده و سال قبل در بازی با الریان، الهلال و چند بازی دیگر اشتباهات فاحش علیه تیم ما بود. امیدوارم دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین