|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۲۰۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
من مرتباً از جاهای مختلف تماس دریافت می‌کنم، تیم ملی ازبکستان 6 ماه است دنبال سرمربی است و طبیعی است برای هر مربی پیشنهاداتی می‌شود ولی من مربی پرسپولیس هستم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم.
 سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط تیمش و پیشنهاد از ازبکستان صحبت کرد.

 برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین پرسپولیس در مورد بازی با الوصل گفت: بازی خوبی مقابل الوصل داشتیم و در بازی برگشت هم در تلاش هستیم تا به بهترین شکل سال را تمام کنیم و دل هواداران را شاد کنیم و با امتیاز صعود را قطعی کنیم. کارمان سخت است اما هدف ما هم مشخص است و دنبال آن هستیم. در حال حاضر به جز مصلح همه بازیکنان آماده هستند. طاهرخانی و مسلمان هم کسالت مختصری داشتند که امروز به خوبی تمرین کردند. همه سرحال باشند و به بهترین شکل به استقبال نوروز برویم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود الوصل ضعیف است گفت: قبل از هر چیز باید بگویم که ما خوب بودیم. اینکه برخی از بازیکنان بودند یا نبودند نسبی هست. ما هم نیمه نهایی لیگ قهرمانان را بدون 4 ملی‌پوش خودمان بازی کردیم. فکر می‌کنم ما مقابل الوصل خیلی خوب و با کیفیت بازی کردیم و اجازه خطرسازی به آنها ندادیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتر ببریم ولی اینکه چه کسی بازی می‌کند و چه کسی نه بحث دیگری است. آنها بازیکنان جدید و جوانی داشتند و دیدید که چقدر بازی سختی داشتیم و به سختی نتیجه گرفتیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد پیشنهاد از تیم ملی ازبکستان عنوان کرد: من مرتباً از جاهای مختلف تماس دریافت می‌کنم، تیم ملی ازبکستان 6 ماه است دنبال سرمربی است و طبیعی است برای هر مربی پیشنهاداتی می‌شود ولی من مربی پرسپولیس هستم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین