|
|
امروز: شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۲۰۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
پس از حضور پلیس در محل تیراندازی، ماموران در تحقیقات اولیه دریافتند شخصی با هویت معلوم با خودرو شخصی در حال حرکت در مسیر یکی از محله‌ها بود که توسط عوامل ناشناس، خودرو وی مورد اصابت گلوله قرار گرفت که در این حادثه خودرو از مسیر منحرف و متوقف می‌شود.
فرمانده انتظامی استان کردستان از تیراندازی فرد یا افراد ناشناس به سمت سرنشین یک دستگاه سواری پراید خبر داد و گفت: این حادثه در یکی از محلات شهر سنندج اتفاق افتاد اما به سرنشین این خودرو آسیبی نرسید.

به گزارش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان، سردار مسعود خرم‌ نیا تاکید کرد: روز هشتم اسفند ماه جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی به سمت یک دستگاه خودرو پراید در یکی از محلات شهر سنندج، به سرعت ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور پلیس در محل تیراندازی، ماموران در تحقیقات اولیه دریافتند شخصی با هویت معلوم با خودرو شخصی در حال حرکت در مسیر یکی از محله‌ها بود که توسط عوامل ناشناس، خودرو وی مورد اصابت گلوله قرار گرفت که در این حادثه خودرو از مسیر منحرف و متوقف می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه این تیراندازی، صدمات جانی نداشت، اظهار کرد: اقدامات پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این تیراندازی آغاز شده و پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین