|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰
کد خبر: ۲۰۴۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
در این مراسم تندیس مهر حقوق بشر کانون وکلای دادگستری استان به جواد خیابانی به دلیل فعالیت های بشردوستانه او در مناطق زلزله زده و نیز خانواده دو تن از سربازانی که پس از زلزله در جریان کمک رسانی به آسیب دیدگان جان خود را از دست دادند، اهداء می شود.
رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه از اهداء تندیس مهر حقوق بشر به "جوادخیابانی"و خانواده دو سربازی که در جریان کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه جان خود را از دست دادند، خبر داد.

روح الله وکیلی در گفت‌وگو با ایسنا، از برگزاری جشن استقلال کانون وکلای کرمانشاه در روز 17 اسفند خبر داد و اظهار کرد: این مراسم امسال با 10 روز تاخیر و همزمان با گرامیداشت روز زن  برگزار خواهد شد.

 وی ادامه داد: در این مراسم تندیس مهر حقوق بشر کانون وکلای دادگستری استان به جواد خیابانی به دلیل فعالیت های بشردوستانه او در مناطق زلزله زده و نیز خانواده دو تن از سربازانی که پس از زلزله در جریان کمک رسانی به آسیب دیدگان جان خود را از دست دادند، اهداء می شود.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه تاکید کرد: این مراسم قرار است با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، معاون پارلمانی رئیس جمهور، رئیس کمیسیون قضایی مجلس، استاندار کرمانشاه، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی استان و وکلای کرمانشاهی برگزار شود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین