|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۳
کد خبر: ۲۰۴۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۰
مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان معتقد است استعفای خادم علاوه بر لطمات فنی و روحی به کشتی، باعث بحران‌های مالی شدیدی هم در این عرصه خواهد شد.
 مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان معتقد است استعفای خادم علاوه بر لطمات فنی و روحی به کشتی، باعث بحران‌های مالی شدیدی هم در این عرصه خواهد شد.

علی اکبردودانگه در گفتگو با مهر با بیان اینکه رفتن رسول خادم از سیستم مدیریتی کشتی باعث اتفاقات نامطلوبی در این رشته خواهد شد، اظهار داشت: فارغ از مباحث فنی و ملی که با استعفای رسول خادم ، گربیانگیر کشتی خواهد شد باید به بحث مالی و حضور اسپانسرهای همیشگی کشتی نیز اشاره کرد که طبیعتا با استعفای خادم ممکن است دیگر تمایلی به ادامه حضور در این رشته نداشته باشند.

وی تصریح کرد: کشتی ایران در آستانه حضور در بازیهای آسیایی و همچنین رقابتهای جهانی قرار دارد و برنامه های بلند مدت فدراسیون کشتی بر پایه حضوری قدرتمند در المپیک ۲۰۲۰ توکیو تدوین شده است. متاسفانه با استعفای رسول خادم نه تنها این برنامه ها دچار افت و خیزهای فراوانی می شود بلکه کشتی نیز با بحران های مالی فراوانی همراه خواهد شد.

مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد افزود: به هیچ عنوان نمی توان به بودجه های مصوب و کمک های مالی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دلخوش کرد، چراکه سالهاست امور کشتی بر پایه حضور اسپانسرهای مالی ادامه می شود. طبیعتا رفتن رسول خادم می توان بسیاری از این اسپانسرهای مالی را از میدان به در کند و کشتی ایران را به وضعیت نامطلوب روبرو سازد.

دودانگه در پایان خاطر نشان کرد: وزارت ورزش و متولیان امر نباید به سادگی از کنار استعفای رسول خادم بگذرند، چراکه این اتفاق به هیچ عنوان اتفاق ساده و معمولی نیست و ممکن است به افت و رکورد شدید این ورزش ملی و مدال آور ایران در آینده ای نزدیک منتهی شود. مطمئنا نمی توان ورزش کشتی را به این همه افتخار در جهان و المپیک با رشته های دیگر قیاس کرد و استعفای رئیس این فدراسیون را همچون فدراسیون رشته های دانست.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین