|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۲۰۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
برخی از افراد سرشناس فوتبالی کشورمان درباره دربی 86 پایتخت به اظهار نظر پرداختند.
 برخی از افراد سرشناس فوتبالی کشورمان درباره دربی 86 پایتخت به اظهار نظر پرداختند.

دربی 86 پایتخت روز پنجشنبه 10 اسفند با قضاوت فغانی در ورزشگاه آزادی با حضور اینفانتینو رئیس فیفا برگزار شد و در پایان آبی پوشان پایتخت با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند تا تقابل بین شفر و برانکو به سود این مربی آلمانی به پایان برسد.بر همین اساس برخی از افراد سرشناس فوتبالی کشورمان به اظهار نظر درباره این دیدار حساس لیگ برتر فوتبال پرداختند.

فنونی زاده: لجاجت برانکو منجر به باخت پرسپولیس شد
بازیکنان شایسته در ترکیب اصلی پرسپولیس در این بازی حضور نداشتند و لجاجت برانکو در استفاده نکردن از مسلمان و نعمتی باعث شد که پرسپولیس برابر رقیب دیرینه خود شکست بخورد. منشا بازیکن حرفه ای است اما در دربی حساس و مهم از ابتدا در ترکیب پرسپولیس قرار نگرفت. نعمتی هم جزء بازیکنان شاخص پرسپولیس است اما این بازیکن به علت لجبازی برانکو برابر استقلال بازی نکرد.
او ادامه داد: برانکو با مسلمان لجبازی می کند و او را در ترکیب اصلی قرار نمی دهد. سرمربی پرسپولیس هر سال بازیکنانی که نزد هواداران محبوب هستند را کنار می گذارد، جدایی رامین رضائیان نمونه این گونه رفتار برانکو است. امسال نوبت مسلمان است که برانکو این بازیکن شایسته را کنار گذاشته است. مهدی طارمی هم می توانست برانکو حفظ کند اما خیلی راحت با جدایی اش موافقت کرد. اگر برانکو قصد ندارد از مسلمان استفاده کند چرا او را در لیست 18 نفره قرار می دهد.

زادمهر: استقلال مزد زحمات خود را در شهرآورد ۸۶ گرفت
استقلال بهتر از پرسپولیس بازی کرد و مزد زحمات خود را با برتری در دربی ۸۶ گرفت. فشار و استرس برد بر روی بازیکنان پرسپولیس تاثیر گذار بود و آن‌ها نتوانستند بازی همیشگی خود را ارائه بدهند. ربیع خواه بازی تک ضرب انجام می‌دهد و برانکو نحوه بازی او را قبول دارد.
او ادامه داد:مسلمان یکی از بهترین پاسور‌های فوتبال ایران است و برانکو به عنوان مسئول فنی باید پاسخگوی این موضوع باشد که به چه دلیل از این بازیکن خلاق در خط هافبک استفاده نمی‌کند.

افشارزاده: تیم استقلال شایسته پیروزی در شهرآورد بود
بازى بسیار خوب و زیبایى را از بازیکنان استقلال شاهد بودیم و جا دارد یک خسته نباشید به بازیکنان، کادر فنى و کادر مدیریتى بگویم. تیم استقلال شایسته پیروزی در بازى دربی بود و این برد شیرین تقدیم هواداران عزیز آبى پوش شد.
او ادامه داد:امیدوارم درخشش و پیروزی هاى استقلال را در رقابت هاى لیگ قهرمانان آسیا هم شاهد باشیم و آن‌ها بتوانند ستاره سوم را نیز از آن خود کنند.

رودنیل: قضاوت فغانی خوب بود/برخورد توپ با دست حسینی پنالتی نبود
فغانی در بازی دربی قضاوت مطلوبی داشت، شهرآورد معمولا بار فنی زیادی ندارد و در این بازی نیز بازیکنان هر 2 تیم با استرس بازی می کردند اما تیم داوری به خوبی توانست از پس قضاوت این مسابقه حساس برآید. ابتدا با قضاوت فغانی در دربی مخالف بودم زیرا معتقد بودم ممکن است برای این تیم داوری که در آستانه حضور در جام جهانی هستند حاشیه هایی ایجاد شود اما خوشبختانه این اتفاق نیفتاد و همه از نحوه داوری فغانی و کمک هایش راضی بودند.
کارشناس داوری با اشاره به صحنه مشکوک دقیقه 57 بازی که در محوطه جریمه تیم استقلال رخ داد گفت: برخورد توپ با دست سید مجید حسینی در محوطه جریمه پنالتی نبود زیرا دست این بازیکن از بدنش جدا نشد.

نصرتی: برانکو ترکیب پرسپولیس را محتاطانه چید
کیفیت فنی دربی 86 چندان خوب نبود، در این بازی برانکو ترکیب پرسپولیس را محتاطانه چیده بود. البته طبیعی است که سرمربی تصمیم می گیرد کدام بازیکن بازی کند و کدام بازیکن نیمکت نشین شود اما به نظرم بازیکنانی مثل سیامک نعمتی و محسن مسلمان به ویژه پس از آنکه پرسپولیس گل را دریافت کرد می توانستند وارد زمین شوند، در آن صورت شاید نتیجه به گونه ای دیگر رقم می خورد.

پنجعلی: کیفیت فنی دربی پایین بود
متاسفانه بازی خوبی نبود و کیفیت فنی بازیکنان هر دو تیم بسیار پایین بود و آنها حتی نتوانستند چند پاس سالم به یکدیگر بدهند. در باخت پرسپولیس همه عوامل این تیم مقصر بودند و نمی توان فرد خاصی را مقصر این شکست معرفی کرد.
او ادامه داد: به نظر می رسد بازیکنان دو تیم از نظر روحی و روانی در وضعیت مناسبی قرار نداشتند و تحت فشار بودند، به ویژه پرسپولیسی ها که در این بازی حتی 20 درصد از توانایی هایشان را هم بروز ندادند. برخی فقط به عملکرد محسن ربیع خواه ایراد می گیرند اما به اعتقاد من همه عوامل تیم در این شکست نقش داشتند. متاسفانه دربی 86 ستاره شاخصی نداشت و هیچ یک از بازیکنان نتوانستند در حد انتظار ظاهر شوند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین