|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۲۰۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
سازمان حج و زیارت پایین‌ترین قیمت و بالاترین قیمت برای حجاج حج تمتع ۹۷ را اعلام کرد؛ تفاوت قیمت‌ها که در ۲۳ گروه تعیین شده به دلیل نوع هتل‌ها و پروازهای حج خواهد بود.
 سازمان حج و زیارت پایین‌ترین قیمت و بالاترین قیمت برای حجاج حج تمتع ۹۷ را اعلام کرد؛ تفاوت قیمت‌ها که در ۲۳ گروه تعیین شده به دلیل نوع هتل‌ها و پروازهای حج خواهد بود.

روابط عمومی سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه‌ای در خصوص قیمت کاروان‌های حج سال آینده اعلام کرد: پایین‌ترین قیمت کاروانهای حج سال 97، حدود ١٣ میلیون و 500 هزار تومان و بالاترین قیمت کاروانهای حج سال آتی، حدود ١٨ میلیون و 500 هزار تومان است.

این اطلاعیه می‌افزاید: هزینه تمام شده برای سفر حج بالاتر از ارقام فوق بوده اما در راستای تامین رفاه حجاج بیت الله الحرام با پیگیری سازمان حج و زیارت و مساعدت بانک ملی ایران، مبلغ یک میلیون و 400 هزار تومان تحت عنوان مساعدت بانک به زائرانی که طی سالهای گذشته در بانک ملی ثبت‌نام کرده بودند، از سرجمع هزینه‌های تمام شده کسر و قیمت کاروانهای حج به رقم حداقل 12 میلیون و 100 هزار تومان و 17 میلیون و 100 هزار تومان رسیده است.

روابط عمومی سازمان حج و زیارت در این اطلاعیه اعلام کرد: در هنگام ثبت‌نام علاوه بر مبلغ ثبت نام اولیه زائران در بانک، سود ودیعه حج ایشان نیز محاسبه و از کل هزینه کاروان کسر خواهد شد و زائران تنها هزینه ما‌به‌التفاوت را پرداخت خواهند کرد.

این اطلاعیه می‌افزاید: به‌منظور تامین رفاه زائران تمهیداتی اندیشیده شده تا هزینه سفر حج در دو مرحله از زائران دریافت شود که بخش اول هزینه ها مبلغ ده میلیون تومان خواهد بود که مبلغ ثبت نام اولیه زائران در بانک و همچنین سود سپرده حج از آن کسر خواهد شد و زائران در این مرحله تنها هزینه مابه‌التفاوت تا سقف ده میلیون تومان را پرداخت خواهند کرد.

گفتنی است، 23 گروه قیمتی برای حجاج ایرانی حج تمتع 97 تعیین شده که تفاوت قیمت برای حجاج ایرانی به‌دلیل نوع هتل و پروازها خواهد بود؛ اعزام حجاج ایرانی از روز بیست و ششم تیرماه 97 آغاز می‌شود.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین