|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۲۰۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه آرمان ما محو رژیم صهیونیستی است گفت: ورزش و مدال آوری امری افتخار آور است.
 سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ۲۵ دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج در سالن ۵ آذر گفت: بدون شک یکی از برکات انقلاب اسلامی رجوع به قرآن کریم معجزه پیامبر اکرم (ص) بود.

وی ادامه داد: قرآن دستور العمل برای انسان در دنیا و اخرت است. قرآن کریم ابعاد مختلفی دارد که هرکدام رشد و بالندگی انسان را تضمین می کند.

سردار غیب پرور با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: رمز حیات انقلاب اسلامی بدون شک ایستادگی در برابر دشمن است. آن روزی که در برابر دشمن سست شویم روزی است که لباس جهاد کبیر را از تن بیرون آورده ایم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: دشمن نمی خواهد انقلاب اسلامی باشد و تنها راه شکست دشمن توجه به جهاد کبیر است.

وی با اشاره به مسائل مطرح شده در روزهای اخیر درباره رقابت ورزشکاران با حریفان رژیم صهیونیستی اظهار داشت: در این چند روز بعضی ارتباط با رژیم کودک کش صهیونیستی به بهانه ورزش را مطرح کردند، امیدوارم این سخنان بیهوده از روی جهالت و غفلت باشد اما خدای نکرده اگر از روی علم باشد، شاید معنایش این باشد که در قالب صحنه مبارک ورزش بخواهند ارتباط با این رژیم غاصب و جعلی را تست کنند.

سردار غیب پرور ادامه داد: شاید عده ای بخواهند گامی را بردارند که اگر موفق شدند گامهای بعدی را بردارند، اما به انها می گوییم ما را تست نکنید چون گام اول به گام دوم نمی رسد و ما آن گام ها را خرد خواهیم کرد. ما فرزندان امام خمینی و انقلاب هستیم و از نایب امام زمان پیروی می کنیم. پس این عرصه محل ابراز نظر شخصی نیست و اندیشه امام هیچ گاه کنار آمدن و ارتباط با این رژیم جعلی را تایید نمی کند.

وی با تاکید بر اینکه آرمان ما محو رژیم صهیونیستی است گفت: ورزش و مدال آوری امری افتخار آور است اما محو رژیم صهیونیستی یک آرمان است و ما هرگز از آرمان خود کوتاه نخواهیم آمد حتی اگر لازم شود که در عرصه های ورزشی حاضر نشویم که البته حاضریم.

رییس سازمان بسیج در پایان تاکید کرد: هیچ کس نقش قیم را برای ورزشکاران ما بازی نکند، ورزشکاران ما قیم نمی خواهند، آنها ولایت مدار، انقلابی و بسیجی ولایت هستند پس از سوی آنها سخن نگوئید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین