|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۲۰۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
این هیات، هیات جمهوری عربی سوریه است که به ایران سفر کرده تا به رهبری سلام برساند و دولت ایران و شخص جنابعالی در تحکیم مناسبات بین دو کشور نقش دارند.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با بیان اینکه سوریه می‌تواند بر دشمنان خود پیروز شود گفت: پیروزی نهایی نزدیک است.

 علی‌اکبر ولایتی در دیدار با محمد عبدالستار وزیر اوقاف سوریه ضمن امیدواری از اینکه این سفر، سفر موفق و پرباری برای این هیات باشد، گفت: حضور و نقش شما را به عنوان فرستاده بشار اسد رییس جمهور سوریه گرامی می‌داریم.

وی تصریح کرد: رابطه ما با سوریه برادرانه و مثال‌زدنی است و ان‌شاءالله روز به روز این رابطه مستحکم‌تر شود. امیدواریم سوریه بتواند با دشمنان که خارج از مرزها وارد این کشور و به دولت و مردم سوریه لطمه می‌زنند پیروز شوند. پیروزی نهایی نزدیک است.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل بیان کرد: جنگ در سوریه، جنگ بین‌المللی و حدود 80 کشور در آن دخالت دارند و آزمونی است برای دولت و مردم سوریه که مقاوم هستند و می‌توانند در برابر جنگ علیه خود بایستند.

همچنین در این دیدار محمد عبدالستار وزیر اوقاف سوریه نیز اظهار کرد: این هیات، هیات جمهوری عربی سوریه است که به ایران سفر کرده تا به رهبری سلام برساند و دولت ایران و شخص جنابعالی در تحکیم مناسبات بین دو کشور نقش دارند.

وی ادامه داد: پیام این هیات و علمای ولاد شام این است که نهایت احترام را به جمهوری اسلامی ایران و ملت مسلمان ایران ازابتدای پیروزی انقلاب قائل بوده است.

وزیر اوقاف سوریه تاکید کرد: در شرایط حساس کنونی خواستیم این پیام را برسانیم که مقاومت قهرمانانه اسلامی برقرار است و با توجه به مناسبات گسترده بین ایران و سوریه در عرصه‌های مختلف گام‌های مهمی را در جهت تحکیم مناسبات و پایداری مقاومت اسلامی برداریم.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین