|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۲۰۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
این عضو جامعه روحانیت مبارز اراده جمعی برای مقابله با فساد را ضروری دانست و درباره تاثیر اعلام مفسدان برای ریشه‌کن شدن این معضل، گفت: اعلام اسامی مفسدان تا حدی تاثیرگذار است اما به طور کلی باید سیستم‌ها اصلاح شود. نمی‌توان با برخورد با چند نفر به موضوع فساد ورود پیدا کرد.
یک عضو دولت یازدهم با تاکید بر ورود جدی‌تر مسئولان به موضوع برخورد با فساد، گفت: با برخورد با چند نفر نمی‌توان با فساد مقابله کرد. باید از تجارب دنیا استفاده نمود تا موفق شویم.

مصطفی پورمحمدی  درباره ضرورت برخورد با فساد با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، گفت: وقتی قانون روشن و تاکید مقام معظم رهبری وجود دارد، دیگر تکلیف مسئولان مشخص است. دست‌اندرکاران باید جدی‌تر عمل کرده و رسانه‌ها نیز باید جدی‌تر شوند تا این مساله اساسی به عنوان خواست و مطالبه عمومی حل شود.

وی با تاکید بر اینکه مقابله با فساد به حمایت و اراده ملی و مراقبت اجتماعی نیاز دارد، افزود: در این باره باید مردم، رسانه‌ها و نخبگان نظارت دائمی داشته باشند، چون همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند فساد اژده‌های هفت سر است که وقتی یک طرف آن را می‌زنیم یک سر دیگرش بلند می‌شود.

این عضو جامعه روحانیت مبارز  اراده جمعی برای مقابله با فساد را ضروری دانست و درباره تاثیر اعلام مفسدان برای ریشه‌کن شدن این معضل، گفت: اعلام اسامی مفسدان تا حدی تاثیرگذار است اما به طور کلی باید سیستم‌ها اصلاح شود. نمی‌توان با برخورد با چند نفر به موضوع فساد ورود پیدا کرد.

پورمحمدی توضیح داد: دنیا به نتایج روشنی برای مبارزه با فساد رسیده، باید روش‌ها را جدی‌تر شناخته و آن را تقویت کنیم. همه دنیا گرفتار فساد است و بسیاری از ملت‌ها طالب فسادزدایی هستند. آنها تجارب خوبی دارند که باید از این تجربه‌ها استفاده کنیم تا ان‌شاءالله موفق شویم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین