|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۲۰۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که او به ستاره پیشین این تیم مشاوره داده که به استقلال برود.
 پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که او به ستاره پیشین این تیم مشاوره داده که به استقلال برود.

مجتبی محرمی در مورد شرایط پرسپولیس پیش از دربی 86 تهران، پیش‌بینی‌اش از این بازی، تقابل مدافعان پرسپولیس با تیام، داستان استقلالی شدن مهدی هاشمی‌نسب و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

*نظر شما در مورد دربی روز پنج‌شنبه چیست؟
خوشبختانه پرسپولیس با اختلاف در صدر جدول است،‌ البته استقلال هم در این روزها تیم خوبی شده. فکر کنم بازی جذابی را شاهد باشیم.

*حضور اینفانتینو را در این بازی چطور می‌بینید؟ می‌شود از حضور رئیس فیفا استفاده کرد و مسائلی مانند ادعاهای عربستانی‌ها یا محرومیت پرسپولیس را حل کرد؟
در مورد داستان ادعاهای عربستانی‌ها فکر نکنم اتفاقی رخ بدهد ولی می‌شود با اینفانتینو در مورد بخشیدن شدن محرومیت پرسپولیس حرف زد.

*خیلی‌ها اعتقاد دارند استقلال نسبت به پرسپولیس تیم سرحال‌تری است و می‌تواند برنده دربی باشد.
خب پرسپولیس هم تیم سرپایی است. پرسپولیس برای دربی استرسی ندارد. هم قهرمانی پرسپولیس قطعی شده، هم پرسپولیس دربی رفت را برده و هم اختلاف امتیاز با استقلال زیاد است. اگر استقلال با شفر چند هفته خوب نتیجه گرفته، پرسپولیس هم به همان اندازه نتیجه خوب گرفته است. در نهایت فکر می‌کنم بازی یک - یک می‌شود و پرسپولیس هم جام قهرمانی را می‌گیرد.

*در مورد تقابل مدافعان پرسپولیس با تیام مهاجم استقلال چه نظری دارید؟
اگر آنها تیام را دارند ما هم علیپور، سیدجلال، خلیل‌زاده، ماهینی و ... را داریم. به نظر من تیام کم اثرترین بازیکن دربی می‌شود. برانکو آنقدر دانش دارد که از عهده مهار تیام بر بیایید.

*نمی‌خواهید برای استقلالی‌ها کُری بخوانید؟
کُری؟! کُری نداریم که! روز بازی معلوم می‌شود کت تن چه کسی است.

*شب گذشته مهدی هاشمی‌نسب در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که علاقه شدیدی به شما داشته و به خاطر شما عاشق پیراهن شماره 8 پرسپولیس شده.
هاشمی‌نسب همیشه به من لطف داشته. خودش شب گذشته توضیح داد که چرا به استقلال رفته است. بالاخره برای همه، خانواده در اولویت است. مگر می‌شود هاشمی‌نسب پرسپولیس را دوست نداشته باشد؟

*شما از هاشمی‌نسب ناراحت نیستید؟
چرا ناراحت باشم.

*بالاخره هاشمی‌نسب در اوج محبوبیت از پرسپولیس به استقلال رفت.
هاشمی‌نسب به خاطر خانواده‌اش رفت. در آن زمان هاشمی‌نسب از من مشورت گرفت و گفت به استقلال برم؟ من به هاشمی‌نسب گفتم اگر آن پولی که می‌گویی را می‌دهند، برو! من هاشمی‌نسب را می‌شناختم حتی دیده بودم که در ترکمنستان چطور زندگی می‌کرد تا خرج خانواده‌اش را در بیاورد. پرسپولیسی‌ها هم دیگر کینه‌ها را دور بریزند، لذتی که در عفو است در انتقام نیست. ما با هاشمی‌نسب روزهای خوبی داشتیم و خوب استقلال را بردیم.
*حرفی نمانده؟

از قول من بنویس هواداران به جای هاشمی‌نسب به من توهین کنند چون در رفتنش به استقلال با من مشورت کرد.

منبع : میزان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین