|
|
امروز: يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۰
کد خبر: ۲۰۴۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
خانه اوپرای سلطنتی لندن صبح سه‌شنبه در پی کشف بسته مشکوک برای یک ساعت تخلیه، اما پس از تحقیقات مأموران پلیس، بازگشایی شد.
 خانه اوپرای سلطنتی لندن صبح سه‌شنبه در پی کشف بسته مشکوک برای یک ساعت تخلیه، اما پس از تحقیقات مأموران پلیس، بازگشایی شد.

در پی وقوع این حادثه صدها گردشگر در کنار کارکنان این سازمان و ساختمان‌های مجاور در هوای زیر صفر درجه لندن، در خیابان سرگردان شدند. پلیس خیابان‌های اطراف را مسدود کرد و مأموران آتش‌نشانی نیز خود را به محل حادثه رساندند.

حاضران با انتشار پیام‌هایی در فضای مجازی از حضور گسترده نیروهای پلیس در منطقه خبر دادند.
خانه اوپرا سلطنتی لندن متعاقباً ساعت 11 صبح به‌وقت محلی با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرد که عملیات پلیس به پایان رسیده و 'نگرانی برطرف شده است'

یک سخنگوی پلیس نیز به خبرنگاران گفت که مأموران پلیس ساعت 10 صبح برای تحقیق درباره یک بسته مشکوک اعزام شدند. وی افزود که پس از تحقیقات به‌عمل‌آمده، بسته مشکوک نگران‌کننده نبوده است.

سطح هشدار تروریستی در انگلیس از اوت 2014 و همزمان با مشارکت این کشور در حملات هوایی علیه داعش در عراق به سطح 'شدید' ( سطح چهار از مجموع پنج سطح ) افزایش یافت که به این معنا است که احتمال حمله تروریستی در این کشور به شدت محتمل است.

در صورتی ‌که اوضاع امنیتی این جزیره به بدترین حالت خود برسد، سطح هشدار امنیتی به سطح «بحرانی» می‌رسد و این بدان معناست که «وقوع حمله قریب‌الوقوع تروریستی انتظار می‌رود.»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین