|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۲۰۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵
وزیر اطلاعات با حضور در منزل بسیجی شهید، محمدحسین حدادیان، از شهدای واقعه اخیر در خیابان پاسداران، با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.
  وزیر اطلاعات، عشق به ولایت را قوی‌ترین عنصر نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

وزیر اطلاعات با حضور در منزل بسیجی شهید، محمدحسین حدادیان، از شهدای واقعه اخیر در خیابان پاسداران، با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

 علوی در دیدار با خانواده شهید محمدحسین حدادیان، خطاب به مادر این شهید گفت: تا ولایت علاقه مندانی مانند شما دارد هیچ گاه تنها نمی ماند.

 وی افزود: قوی ترین عنصر قدرت نظام عشق به ولایت است و به این علت دشمنان انقلاب با وجود توطئه های بسیار علیه نظام ناکام مانده اند.
 وزیر اطلاعات گفت: شما خانواده های معظم شهدا ولی نعمت ما هستید و به وجودتان افتخار می کنیم.
 شهید حدادیان یکی از شهدای مدافع امنیت و از خادمان آستان حضرت علی اکبر (ع)تهران  بود که در واقعه اخیر خیابان پاسداران به دست آشوبگران به شهادت رسید.

حجت الاسلام و المسلمین  سید محمود علوی در ادامه دیدارهای خود به دیدار خانوده شهیدان استوار دوم محمد علی بایرامی و سرباز وظیفه رضا مرادی علمدار که از شهدای مدافع امنیت نیروی انتظامی که در واقعه خیابان پاسداران به فیض شهادت نائل آمدند، رفت.

 وزیر اطلاعات در این دیدارها تربیت چنین فرزندانی را که برای خدمت به مردم و حفظ امنیت ملی جانفشانی کردند افتخاری بزرگ دانست و ابراز امیدواری کرد راه این شهیدان عالی مقام تا تحقق آرمان های انقلاب اسلامی پیگیری شود .

 علوی به نمایندگی از رئیس جمهور با خانواده شهیدان محمدحسین حدادیان ، بایرامی و مرادی علمدار دیدار و شهادت این عزیزان را تبریک و تسلیت گفت و به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرد.

 شایان ذکر است دیدار با خانواده معظم شهید رضا امامی از پرسنل نیروی انتظامی در آینده نزدیک انجام خواهد شد .

  مادر شهید حدادیان هم در این دیدار گفت : سر خم می سلامت، شکند اگر سبویی؛ افتخار می‌کنم که فرزندم فدای دفاع از ولایت فقیه شد.

  وی افزود : محمدحسین به خواندن زیارت عاشورا مقید بود و با همه وجودش به درستی این حقیقت را دریافته بود که "کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا".

   مادر شهید حدادیان پیام شهادت فرزندش را دفاع از ولایت دانست و اضافه کرد: او بصیرت داشت و با همه وجود برای پاسداری از نظام قیام کرد.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین