|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳
کد خبر: ۲۰۳۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
اقدامات فرهنگی همچون تولید و پخش انیمیشن های آموزشی در سرای محلات، مدارس، فرهنگسراها و نصب پوسترهای هشداردهنده حوادث چهارشنبه آخر سال از دیگر اقدامات سازمان آتش نشانی برای اطلاع رسانی بیشتر به شهروندان بوده است.
  مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: ۵ هزار آتش نشان در آخرین شب سه شنبه سال به صورت آماده باش، حوادث احتمالی را پوشش خواهند داد.

 مهدی داوری با اشاره به برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی در آستانه چهارشنبه سوری اظهار کرد: با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان قشر آسیب پذیر در مراسم چهارشنبه آخر سال هستند، آموزش شهروندی با رویکرد مدارس آغاز شده است.

وی افزود: اقدامات فرهنگی همچون تولید و پخش انیمیشن های آموزشی در سرای محلات، مدارس، فرهنگسراها و نصب پوسترهای هشداردهنده حوادث چهارشنبه آخر سال از دیگر اقدامات سازمان آتش نشانی برای اطلاع رسانی بیشتر به شهروندان بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عنوان کرد: به منظور کاهش رسیدن نیروهای آتش نشانی در حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال، هزار نیروی عملیاتی شامل نیروهای پیاده، موتورسوار، خودروهای سبک و سنگین در نقاط مختلف شهر مستقر خواهند بود و این در حالی است که از پتانسیل دیگر سازمان ها نیز استفاده خواهد شد.  

به گفته داوری ۵ هزار آتش نشان در آخرین شب سه شنبه سال به صورت آماده باش، حوادث احتمالی را پوشش خواهند داد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین