|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
تنها رقیب سیسی در انتخابات:
کد خبر: ۲۰۳۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
مصطفی موسی در اظهارات مطبوعاتی خود «نمایش خواندن انتخابات ریاست جمهوری» را رد کرد و گفت، کسی که چنین گفته شناخت سیاسی ندارد.
   انتخابات ریاست‌جمهوری مصر که نتایجش از قبل معلوم است همچنان با حاشیه‌های تازه‌ای همراه است. در این راستا تنها رقیب عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری مصر در انتخابات ریاست جمهوری آتی اعلام کرد، مردم باید روزانه یک قرص نان به جای پنج قرص نان بخورند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، موسی مصطفی موسی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری مصر اعلام کرد، به دنبال پیروزی در انتخابات نیست و امیدوار است تنها ۲۰ درصد از آرا را کسب کند. از این نامزد به عنوان سیاهی لشکر یاد می‌شود.

قرار است ۲۶ تا ۲۸ ماه مارس (۶ تا ۸ فروردین) انتخابات ریاست جمهوری مصر برگزار شود.

مصطفی موسی در اظهارات مطبوعاتی خود «نمایش خواندن انتخابات ریاست جمهوری» را رد کرد و گفت، کسی که چنین گفته شناخت سیاسی ندارد.

وی ضمن برشمردن برنامه‌های پس از پیروزی خود در انتخابات گفت: نباید روزانه پنج قرص نان بخوریم، برای سلامتی ما یک قرص نان کفایت می‌کند!

همچنین دینا عبدالعزیز، عضو پارلمان مصر پیش‌نویس قانون اعطای دو نمره به دانشجویان در ازای شرکت در رای‌گیری انتخابات را پیشنهاد داد و افزود، این طرح جوانان را تشویق می‌کند در صحنه سیاسی حضور داشته باشند.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین