|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۲۰۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳
در مراسم اختتامیه دومین جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای بانک پاسارگاد که در محل سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، از ارائه‌دهندگان ایده‌های برتر و سازندگان فیلم‌های برتر در سه حوزه محیط زیست و منابع طبیعی، تکریم خانواده و مسؤولیت اجتماعی و اهدای عضو، تجلیل شد.
برگزیدگان دومین جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای بانک پاسارگاد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار تهران، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، رییس هیات امنای انجمن اهدای عضو، مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان، هنرمندان، مدیرعامل و مسئولان عالی‌رتبه بانک پاسارگاد معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، در مراسم اختتامیه دومین جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای بانک پاسارگاد که در محل سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، از ارائه‌دهندگان ایده‌های برتر و سازندگان فیلم‌های برتر در سه حوزه محیط زیست و منابع طبیعی، تکریم خانواده و مسؤولیت اجتماعی و اهدای عضو، تجلیل شد.

در اختتامیه این جشنواره، به رتبه‌های نخست تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و 80 میلیون ریال وجه نقد، به رتبه‌های دوم تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و 60 میلیون ریال وجه نقد، به رتبه‌های سوم تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و 40میلیون ریال وجه نقد و به رتبه‌های چهارم تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و 20 میلیون ریال وجه نقد، همچنین به ایده‌های برتر، لوح سپاس، تندیس جشنواره و ده میلیون ریال وجه نقد، به کاندیداها لوح سپاس، تندیس جشنواره و یک قطعه نیم سکه بهار آزادی اهدا شد.

پوران درخشنده، روح‌الله حجازی، غلامرضا نامی، علی‌اکبر امین تفرشی، محمود دهقان، خسرو رفیعی و امیرعلی آقایاری، داوری جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای بانک پاسارگاد را بر عهده داشتند.

همچنین در این مراسم، از کتاب مکتوب و مصور آثار راه یافته به جشنواره هنرهای تجسمی نفس، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل بانک پاسارگاد و اعضای هیأت داوران این جشنواره، رونمایی شد.

در بخش «محیط‌ زیست و منابع طبیعی»، فیلم " تلنگر" ساخته آناهیتا پاشایی، فیلم "هاوار مه لویجگه گان" ساخته جمشید فرجوند، فیلم"هوادار" ساخته نوید بهروزی" و فیلم "فریاد طبیعت" ساخته مریم سادات بدری، به ترتیب در جایگاه‌های اول تا چهارم برترین فیلم‌ها قرار گرفتند. در این بخش "محیط زیست" اثر علی محمد شریفی، ایده "شهری که از تشنگی خواهد مرد" اثر سید شهرام فخر جعفری، ایده" طبیعت بی‌جان" اثر نوید حمیدی و ایده "هدیه‌ای از جنس زباله" اثر بابک موسوی فر، به عنوان ایده‌های برتر، معرفی شدند. همچنین در این بخش، از فیلم "یک اثر هنری"ساخته پویا شاهرخ فر، فیلم "رفتگر" ساخته محسن شکری، فیلم "مرد کوچولو" اثر سید سعید پشت مشهدی و فیلم"لابلای درختان" ساخته سیدمحسن نبوی به عنوان کاندیداها قدردانی شد.

در بخش «تکریم خانواده و مسوولیت اجتماعی»، فیلم های "عینک" ساخته عباس محمدی گیلوائی، "قضاوت" ساخته امیر داسارگر، "زمانه" ساخته فاخته جلایرنژاد و "یه روز خوب" ساخته سوسن سلامت به ترتیب رتبه های اول تا چهارم بهترین فیلم‌ها را به خود اختصاص دادند. در این بخش، ایده "کودک و دوچرخه" اثر هادی بهارلو، ایده "ترس دروازه‌بان هنگام ضربه پنالتی" اثر اکبر روح، ایده "در انتظار" اثر پیمان بیرانوند و "اتوبوس" اثر فرهاد فرجی، عنوان ایده‌های برتر را کسب کردند. همچنین، فیلم "شاید وقتی دیگر" ساخته فهیمه اجتماع‌جو، فیلم"سهم من از دنیا" ساخته عبدالله همدانی و فیلم "‌فرصت‌های از دست رفته" ساخته محمدحسین اسحاقی به عنوان کاندیداها تجلیل شدند.

در بخش «اهدای عضو»، فیلم‌های "روز تولد" ساخته فرهاد آقاپور، "رقص عروسک ها" ساخته مرضیه باغبان‌زاده، "یک برای هیچ، یک برای هشت" ساخته امیرحسین سرمدی و "یک تصیم هشت زندگی" ساخته مجتبی رضایی به ترتیب عنوان‌های اول تا چهارم برترین فیلم‌ها را کسب کردند. همچنین از ایده‌های برتر" سرمه" اثر رومینا نیک اندیش، "رضا" اثر حسام شریفی، "رفیق" اثر شاهین کریمی و "اهدای عضو" اثر مرتضی کلهر قدردانی شد. در این بخش، کاندیداها به ترتیب فیلم" نبض خاموش" ساخته رویا نژاد شجاعی، "نگاهمان می‌کنند" ساخته مهدخت مولایی و "گل قرمز" ساخته محمد محمدآبادی مورد قدردانی قرار گرفتند.

قدردانی وزیر ارشاد از عملکرد بانک پاسارگاد در زمینه فرهنگ و هنر

دکتر صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای بانک پاسارگاد با قدردانی از دکتر قاسمی مدیرعامل و دیگر دست اندرکاران این بانک، به دلیل حمایت از عرصه فرهنگ و هنر کشور، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری مؤسسات اقتصادی در زیرساخت‌های فرهنگی و هنری، به تنفس روحی، فرهنگی و هنری کشور کمک می‌کند.

وی توجه به رسالت و مسوولیت اجتماعی در مؤسسات اقتصادی و مالی کشور را یک ضرورت خواند و افزود: جشنواره‌هایی از این قبیل، به توسعه فرهنگی انسانی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کمک می‌کند و فرصت‌هایی را برای انسانی زیستن و انسان بودن فراهم می‌سازد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، خلق اثر در کوتاه‌ترین زمان و به بهترین شکل ممکن را در دنیای مدرن یک ضرورت دانست و یادآور شد: در این دنیا، چون فرصت‌ها کوتاه است و زمان محدودی وجود دارد، تولید اثر کوتاه از اهمیت بالایی برخوردار شده است؛ ضمن این که ذائقه‌های متنوع مخاطبان بشری سبب شده است تا بحث منتقل کردن پیام در کوتاه‌ترین زمان ممکن در حوزه آثار هنری و ادبی به یک ضرورت تبدیل شود که این موضوع در حوزه سینما و فیلم اهمیت مضاعفی پیدا کرده است.

به گفته وی، فضای فناوری‌های ارتباطی، این فرصت را فراهم آورده است که در مدت کوتاهی پیام‌هایی منتقل شود که در فضای وسیعی دیده شود و جشنواره فیلم 180ثانیه‌ای پاسارگاد، فرصتی برای تحقق همین اتفاق است.

دکتر صالحی، خانواده، محیط زیست و اهدای عضو را سه نیاز اساسی انسانی خواند که مورد توجه جشنواره یادشده قرار گرفته و به آنها پرداخته شده است و این جشنواره توانسته است نسل جوان را که آینده‌سازان هنر و سینمای ایران هستند، به ساختن فیلم در این زمینه ترغیب کند.

وی با بیان این نکته که در دنیا حوزه‌های اقتصادی، بخش اعظمی از درآمد خود را در حوزه‌های فرهنگی مصرف می‌کنند، تأکید کرد: خوشبختانه در ایران هم این نگاه مورد توجه قرار گرفته است و بانک پاسارگاد هم در این زمینه به صورت جدی وارد شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این نکته که شهرهای ما نیاز به تنفس دارند، اضافه کرد: یک بخش اکسیژن طبیعی و بخش دیگر اکسیژن فرهنگی و هنری است که فضاهای فرهنگی و هنری، این اکسیژن را فراهم می‌کنند و امیدواریم که مؤسسات اقتصادی در گسترش این زیرساخت‌های فرهنگی و هنری، نقش بسزایی ایفا کنند.

رییس هیأت امنای انجمن اهدای عضو ایران: نقش بانک پاسارگاد در گسترش فرهنگ اهدای عضو بسیار چشمگیر بوده است

دکتر فاضل، رییس سازمان نظام پزشکی کشور، رییس هیأت امنای انجمن اهدای عضو ایران و وزیر اسبق علوم، بهداشت و درمان نیز در سخنانی حضور در این جشنواره و مشاهده فعالیت‌های بی‌نظیر و ستودنی در زمینه هنر را افتخاری برای خود ذکر کرد و اظهار داشت: از دکتر قاسمی مدیرعامل فرهیخته، انسان‌دوست و عالم بانک پاسارگاد و کارکنان این بانک بزرگ که نقش پررنگی در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ایفا می‌کنند قدردانی می‌کنم و معتقدم که این فعالیت‌ها باید الگویی برای دیگران باشد.

وی حمایت بانک پاسارگاد را از راه‌اندازی و سرپا نگهداشتن موضوع اهدا و پیوند اعضا ستودنی خواند و افزود: بعد از جنگ جهانی دوم، جراحی قلب و پیوند اعضا دو تغییر بزرگ و نقاط عطفی در تاریخ پزشکی جهان بوده است.

دکتر فاضل با بیان این نکته که همیشه تقاضای عضو بیش از عرضه آن بوده است، خاطرنشان کرد: نقش بانک پاسارگاد در گسترش فرهنگ اهدای عضو بسیار چشمگیر بوده و این بانک از روزهای نخست، همراه انجمن بوده است.

وی با اظهار خرسندی از این نکته که هر ساله بر تعداد داوطلبان اهدای عضو افزوده می‌شود این امر را مرهون تلاش اعضای انجمن اهدای عضو و همچنین سازمان‌هایی همچون بانک پاسارگاد خواند و یادآور شد: این بانک نه تنها در زمینه هنر و فیلم بلکه در سایر زمینه‌ها از جمله پیوند اعضا، نقش پررنگی ایفا کرده است.

استاندار تهران: دکتر قاسمی همیشه به مسائل فرهنگی توجه ویژه‌ای داشته است

دکتر مقیمی، استاندار تهران هم در سخنانی با تجلیل از دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد بابت گام برداشتن در جهت رونق بخشی به هنر، اظهار داشت: کار خیر، آدم خیّر می‌خواهد و ورود به کارهای خیر، سابقه کار خیر می‌طلبد.

وی با بیان این نکته که 30 سال است که دکتر قاسمی را می‌شناسد و این شناخت به فعالیت ایشان در بانک خصوصی پاسارگاد بر نمی‌گردد، اضافه کرد: ایشان وقتی مدیرعامل بانک ملی یا رییس کل بانک مرکزی هم بودند به مسائل فرهنگی توجه ویژه‌ای داشتند.

استاندار تهران این موفقیت‌ها را به خاطر اصل و ریشه دکتر قاسمی و اعضای هیات مدیره بانک پاسارگاد خواند و افزود: هرکسی نمی‌تواند وارد این بحث‌ها، حمایت‌ها و فعالیت‌ها بشود بلکه باید عشق، علاقه و دوست داشتن در وجود وی باشد تا زمانی که غرق در مسائل اقتصادی می‌شود مسائل فرهنگی را فراموش نکند.

وی با اشاره به این نکته که مسوولانی وجود دارند که به فرهنگ اهمیت نمی‌دهند و ورود به این کار خیر را نمی‌توانند درک کنند، اظهار داشت: خدا راه را برای دکتر قاسمی و کارکنان بانک پاسارگاد باز کرده است تا در بحث حمایت از فرهنگ و هنر وارد شوند.

دکتر مقیمی با تاکید بر این نکته که جامعه ایران در حال طی مراحل توسعه برای خروج از جهان سوم و حرکت به سوی جهان پیشرفته است، گفت: برای انجام این مهم، ناگزیر باید طرح‌ها و پروژه‌های بسیار بزرگی به مرحله اجرا درآید که راه‌اندازی این پروژه‌ها به دست‌اندازی به محیط زیست منجر شده است.

وی با بیان این نکته که در این روند توسعه، محیط زیست، آسیب می‌بیند، اضافه کرد: در این زمینه، هنرمندان باید به تصمیم‌سازان و برنامه‌ریزان کمک کنند که جلوی این دست‌اندازی گرفته شود.

استاندار تهران، آثار زیست محیطی این پروژه‌ها را در آلودگی هوا و دیگر مسائل مشهود دانست و افزود: این که یک مدیر بانک، هنرمندان را به ساخت فیلم تشویق می‌کند تا محیط‌زیست را به نقطه قبلی برگردانیم، برای جامعه ما بسیار ارزشمند است.

به گفته وی، این مدیران به دولتمردان و سیستم برنامه‌ریزی کشور کمک می‌کنند که محیط زیست بیش از این دستخوش تخریب نشود و امیدواریم که بانک پاسارگاد در آینده قدم‌های بزرگتری را در این زمینه بردارد.

دکتر قاسمی: پاسارگاد از بدو تأسیس در ایفای مسوولیت‌های اجتماعی پیشقدم بوده است

دکتر مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد، با گرامیداشت حضور فرهیختگان هنر، ادب و فرهنگ کشور در اختتامیه جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای، گفت: رابطه فرهنگ و هنر با اقتصاد، نمونه‌ای از رابطه فرهنگ و هنر با سایر علوم است و بحث ویژه‌ای نیست.

وی با بیان این نکته که هنر رسانای فرهنگی است و می‌تواند فرهنگ را عمق ببخشد، افزود: بدون هنر، تاریخ چندهزار ساله کشور نمی‌تواند منتقل شود. به عبارت دیگر، هنر اعتقادات ما را نسل به نسل منتقل کرده است و به همین دلیل، ما هم اکنون مزین به دین مبین اسلام هستیم.

مدیرعامل بانک پاسارگاد با تأکید بر این نکته که این بانک از بدو تأسیس در زمینه ایفای مسوولیت‌های اجتماعی به ویژه در عرصه فرهنگ سازمانی، پیشقدم بوده است، اظهار داشت: امسال برای چندمین سال متوالی، گزارش مسوولیت‌های اجتماعی این بانک منتشر شده است.

وی زنده کردن، چاپ و تکثیر شاهنامه شاه طهماسبی با همکاری فرهنگسرای صبا، چاپ مصحف شریف خراسان به عنوان یکی از آثار بی‌بدیل قرآنی و حمایت از فیلم جدایی نادر از سیمین که نخستین جایزه اسکار را برای ایران به ارمغان آورد، نمونه‌ای از این اقدامات ذکر کرد و ادامه داد: نامه‌ها و ایمیل‌های زیادی رسیده که نشان می‌دهد کارکنان بانک پاسارگاد در ستاد و شعب سراسر کشور، مورد تأیید ملت ایران و فرهنگ عمومی قرار گرفته‌اند و این نوشته‌ها، مؤید آداب و ادب آنان است که برخاسته از فرهنگ سازمانی و مسوولیت اجتماعی تعریف شده است.

دکتر قاسمی از سرمایه‌گذاری بانک پاسارگاد در بزرگ‌ترین پروژه‌های کشور خبر داد و از جمله آنها به اجرای 38 پروژه در بخش معدن و ایجاد 7 هزار تخت بیمارستانی در 7 یا 8 شهر کشور در حوزه سلامت، اشاره کرد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های بانک پاسارگاد در زمینه حفاظت از محیط زیست، برداشتن گام‌های بزرگ در جهت استقرار بانکداری مجازی را در این راستا برشمرد و ادامه داد: هم‌اکنون 96 درصد تراکنش‌های این بانک به صورت غیرحضوری و مجازی انجام می‌شود و به همین دلیل شعب بانک پاسارگاد خلوت شده است تا کیفیت خدمات‌دهی، به مراتب بالاتر برود.

مدیرعامل بانک پاسارگاد، متوسط سن شرکت‌کنندگان در جشنواره فیلم 180ثانیه‌ای را 20 سال (12 تا 65 سال) ذکر کرد و گفت: 250 فیلم به مرحله داوری نهایی جشنواره رسیدند که 110 فیلم به تهران و 140 فیلم به شهرستان اختصاص داشت و 50 درصد شرکت‌کنندگان خانم و 50 درصد دیگر آقا بودند. وی در پایان حمایت از این جشنواره فرهنگی هنری را افتخار بزرگی برای بانک پاسارگاد عنوان کرد.

دکتر بلخاری، دبیر جشنواره: آثار رسیده به جشنواره، فراتر از پیش‌بینی‌ها بود

دکتر بلخاری، دبیر دومین جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای بانک پاسارگاد در سخنانی اظهار داشت: این بانک یک بانک خصوصی است که در کنار انجام موفق کارهای اقتصادی، یک جشنواره فرهنگی هنری را برگزار می‌کند به گونه‌ای که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در کنار این جریان قرار می‌گیرد.

وی با بیان این نکته که مسوولان بانک پاسارگاد نه صرفاً به عنوان یک حرکت تبلیغی بلکه به عنوان حرکتی در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی خود به این جشنواره نگاه می‌کنند، افزود: این جشنواره از حرکت‌های نمادینی است که نسبت ذاتی بین فرهنگ و اقتصاد را نشان می‌دهد و قرارگرفتن دولتمردان در کنار یک بانک خصوصی در برگزاری این جشنواره نشانگر آن است که پیوند جدی بین این دو حوزه وجود دارد.

به گفته وی، 2251 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که فراتر از پیش‌بینی‌ها بوده است، اضافه کرد: اصالت این حرکت، عناوین و همچنین خوشنامی بانک پاسارگاد و برگزاری موفق جشنواره اول، باعث شد تا جشنواره دوم با استقبال چشمگیر جوانان رو به رو شود.

وی 1333 اثر از آثار را به صورت فیلم 180 ثانیه‌ای( 603 فیلم در بخش تکریم خانواده، 431 فیلم در بخش حفظ محیط زیست و 299 اثر در بخش اهدای عضو) اعلام کرد و گفت: 918 ایده هم به دبیرخانه رسید که هیات داوران آنها را بررسی و برندگان را تعیین کرد.

دکتر بلخاری خاطرنشان کرد: در جشنواره نخست محورهای تعیین شده شامل خانواده، حفظ محیط زیست و بانک پاسارگاد بود که برای از بین بردن شائبه تبلیغی بودن جشنواره و با نظر هیات داوران، محور سوم جای خود را به موضوع مهم و حیاتی اهدای عضو داد.

بیانیه هیات داوران دومین جشنواره فیلم 180 ثانیه ای بانک پاسارگاد

1- بالندگی و توسعه سازمان ها و موسسات بزرگ مالی و اقتصادی در توجه همزمان و توامان به ارزش های معنوی جامعه از جمله فرهنگ، هنر و اقتصاد است. انسان امروزی به نیکی دریافته توجه به مسائل مهم یک بخش، حیات انسان را در تفکیک و تجزیه مورد تامل قرار دادن، شاید به گستردگی برخی امور بینجامد اما در نهایت با ضعف و رنجوری بخش های دیگر، سبب نقصان کل ساختار و نظام خواهد شد. رشد و بالندگی متوازن در توجه دقیق و یکسان به همه امور است. بشر امروز نیک باید بداند تفکیک عرصه ها صرفا ساختارمندی امور است نه بیگانه کردن اولویت های مهم حیات بشری از هم ، چون اقتصاد از فرهنگ.

2- بانک پاسارگاد به عنوان موفق ترین بانک خصوصی ایران که در دوازدهمین سال فعالیت خود چنین جشنواره ای را در حوزه فرهنگ و هنر برگزار می کند، نمونه ای است که به ابعاد مختلف یک جامعه توجه می کند. زیرا در کنار درخشش ها و ابراز و اظهار توانمندی های اقتصادی و مالی خویش ، عرصه فرهنگ و هنر را نیز از حضور خویش، به کمال بهره مند ساخته است. تاسیس دانشگاه خاتم، برگزاری چنین جشنواره ای و سرمایه گذاری و حمایت از اثری که نخستین جایزه جهانی اسکار را برای ایرانِ بزرگ به ارمغان آورد به همراه حمایت از آثار ارزشمند دیگر سینمایی و حمایت از انتشار کتاب هایی چون مصحف شریف خراسان، شاهنامه شاه طهماسب و ایجاد موزه هنرهای تجسمی معاصر ایران مهمترین دلیل بیان ادعای فوق است.

3- جشنواره فیلم 180 ثانیه ای با هدف کشف استعداد جوانان این مرزو بوم و نیز حمایت از سرمایه های آینده کشور با محورهای بسیار مهمی چون خانواده و کرامت ذاتی آن (که بنیاد حیات ما است) و حفظ محیط زیست (که تداوم بایسته و ناگزیر حیات ما است)اهدا عضو که امروز موجب نجات جان بسیاری از هموطنان می شود ، پس از نخستین دوره، دومین دوره خود را برگذار می کند و با تاسیس دبیرخانه دائمی که در طول دو سال گذشته فعال بوده است ، هر دو سال یکبار موجب چنین حرکت ارزشمندی شود. ما داوران دومین جشنواره فیلم 180 ثانیه ای بانک پاسارگاد ضمن تکریم و احترام به نیت و همت عظیم مسوولان محترم این بانک به ویژه دکتر مجید قاسمی ، این توجه گرانبها به فرهنگ و هنر کشورمان را ارج می نهیم و از تمامی جوانان گرانقدری که با حضورشان برپایی این حرکت را سبب شدند صمیمانه سپاسگزاریم. هیات داوران این جشنواره با استعانت از رویکردهای متعهدانه و اصالت ساز بانک پاسارگاد در حیطه مسوولیت های اجتماعی ضمن تدوین شاخص های کمی و کیفی به داوری آثار همت گماشته است. بر همین اساس مهمترین شاخص های کمی و کیفی بدین شرح اعلام می شود :

- توسعه ارزش های فرهنگی و فرهنگ سازی در زمینه تکریم خانواده و حفظ محیط زیست

- نگاه خلاقانه و بدیع در پرداختن به موضوع تدوین فعالیت های فکری و ارزش های اخلاقی و اجتماعی

- بهره مندی از ایده های اصیل و نو و توجه به ضرورت و اهمیت ایده انتخابی

- برخورداری از تکنیک های هنرمندانه در ساخت و پرداخت ایده به شیوه مناسب

- انسجام و یکپارچکی اثر

- تاثیر گذاری در مخاطب و خلق الگوهای موثر

- توجه به احاد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان کشور به مسوولیت های اجتماعی

بانک پاسارگاد به صاحبان 250 اثر راه یافته به بخش داوری ، لوح یادبود، کتاب جشنواره و کارت هدیه دو میلیون ریالی اهدا می کند .

امید است با عنایت پروردگار، جشنواره دوسالانه فیلم 180 ثانیه ای بانک پاسارگاد در دوره های آتی نیز با قوت و کیفیت بسیار عالی ادامه یافته و در بین اهالی هنر به عنوان جشنواره ای پربار به بهترین محل برای شناسایی جوانان مستعد و علاقمند است شناخته شود. همچنین برگزاری این جشنواره بهانه ای برای توجه ویژه به موضوعات روز جامعه از دریچه دوربین های منتقد و دوستدار ارتقای سطح جامعه است.




























































ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین