|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۲۰۳۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲
رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با اشاره به مهلت بازپرداخت وام برای دانشجویان مستنکف، گفت: از اول مهرماه برای افراد بدهکار به صندوق، جریمه 12 درصدی لحاظ می‌شود.
 رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با اشاره به مهلت بازپرداخت وام برای دانشجویان مستنکف، گفت: از اول مهرماه برای افراد بدهکار به صندوق، جریمه 12 درصدی لحاظ می‌شود.

دکتر فرهاد جعفری با اشاره به دانشجویان بدهکار به صندوق رفاه دانشجویان، گفت: این افراد همه بدهکار محسوب نمی‌شوند و تعدادی از آنها به دلایلی مشمول معافیت‌هایی‌اند از جمله اینکه در مقاطع بالاتر پذیرفته شده باشند، اما افرادی که بدهی خود را پرداخت نکرده‌اند و به عبارتی مستنکف محسوب می‌شوند، تعداد قابل توجهی هستند که اقداماتی نیز در این رابطه انجام شده است.

وی افزود: واقعا عده زیادی از دانشجویان کشور نیازمند دریافت وام هستند و با این پول‌ها زندگی می‌کنند، اما این پول‌ها دست عده‌ای از فارغ التحصیلان است که متاسفانه به دلایلی نظیر بی‌توجهی و فراموشی این مبالغ را پرداخت نمی‌کنند که البته اقداماتی را برای اطلاع رسانی به بدهکاران انجام شده است و پیگیری‌های مکرر در حال انجام است و حتی طی دو سال گذشته احضاریه‌های کتبی برای افراد بدهکار فرستاده‌ شده است.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، اظهارکرد: اگر تا روز یکشنبه 31 شهریور ماه، بدهی خود را بپردازند، مشمول جریمه نخواهند شد، اما از اول مهرماه ما برای افراد بدهکار جریمه لحاظ می‌شود و حداقل 12 درصد جریمه برای بدهکاران در نظر گرفته شده است که این حداقل میزانی است که در سیستم‌های بانکی اعمال می‌شود.

وی در خصوص موارد معافیت‌ از پرداخت بدهی به صنوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، گفت: ما به هیچ وجه ریالی از پولی که توزیع می‌شود را به موجب قانون نمی‌توانیم ببخشیم و معافیت‌ها تنها به صورت تعلیق بازپرداخت است که در موارد خدمت سربازی و قبولی در مقاطع بالاتر تا زمان پایان یافتن دوره فقط می‌توانیم دریافت اقساط را عقب بیاندازیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین