|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۲۰۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
باید با هر کسی که به امنیت عمومی آسیب وارد می کند، مقابله کرد؛ باید جوی به وجود آورد که چنین افرادی برای خود امنیتی احساس نکنند.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه قانون شکنی از هیچ کسی پذیرفته نیست، خواستار برخورد قاطع دستگاه قضا با این ناهنجاری ها شد.

حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران عصر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای فاتب  با اشاره به ناامنی اخیر ایجادشده در خیابان پاسداران تهران اظهار داشت: حفظ امنیت عمومی جزء واجبات هر حکومت و ضامن امنیت جامعه است.

وی افزود: باید با هر کسی که به امنیت عمومی آسیب وارد می کند، مقابله کرد؛ باید جوی به وجود آورد که چنین افرادی برای خود امنیتی احساس نکنند.

صدیقی با بیان اینکه حفظ کیان نظام و اسلام از اوجب واجبات است، گفت: هر مساله ای که در نظام رخنه ایجاد کند، جزء گناهان نابخشودنی است و بر همه دست اندرکاران واجب است که محافظت کنند.

وی افزود: هر کسی از هر جایی که باشد اگر قانون شکنی کند، قابل تحمل نیست. دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی و انتظامی شرعا و قانونا مکلف به پیشگیری هستند و باید اقتدار خود را نشان دهند.

امام جمعه موقت تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رسانه های خارجی با موج سواری، دستگیری چند نفر از جامعه دراویش را مقابله جمهوری اسلامی با کل درویشان القا می کنند، اظهار داشت: اینجا اصلا مساله درویش مطرح نیست. یک نفر دزدی کرده، ماشینش را گرفته و عده ای هم از وی طرفداری کرده اند. اینجا اصلا درویش و غیردرویش مطرح نیست.

صدیقی تصریح کرد: باید یا نبایدهای برخورد با دراویش موضوع دیگری است؛ الان مساله چیز دیگری است.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین