|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۲۰۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
هرچقدر زودتر برای خرید تورهای نوروزی اقدام کنید می‌توانید با پرواز بهتری به آنتالیا برسید و اقامتتان را در یکی از هتل‌های مشهور و لوکس آنتالیا قطعی کنید.
برنامه‌ریزی سفر برای تعطیلات نوروز، شاید یکی از مهم‌ترین اقدامات مسافرتی باشد چرا که  تعطیلات طولانی و مقصدهای متنوع کمی انتخاب را پیچیده کند. اما شما می‌توانید با برنامه‌ی تورهای نوروز 97 آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان همراه باشید و بهترین مقصد را برای این تعطیلات انتخاب کنید.


کوش آداسی

رفتن به ساحل آفتابی و استراحت کنار آرامش دریا، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تعطیلات نوروز است، شما می‌توانید با تور کوش آداسی نوروز 97  برنامه‌ی مناسبی برای سفرهای نوروزی تنظیم کنید.

کوش‌آداسی شهر ساحلی زیبا و دیدنی، یکی از قدیمی‌ترین شهرهایی است که در ترکیه ساخته شده و بخشی از تاریخ گذشته‌ی عثمانی‌ها را روایت می‌کند، اما آنچه که آن را در میان گردشگران مطرح کرده، آٰرامش و زیبایی ساحل‌های اختصاصی و عمومی آن است که تصویری متفاوت از یک شهر کنار ساحل را به شما نشان می‌دهد.



 اینجا سرزمین هتل‌های لوکس و مدرن ۵ ستاره است که با همه‌ی امکانات یک هتل شما را در میان هیجان بزرگ‌ترین پارک‌های آبی و تفریحی قرار می‌دهد.

جذابیت سفر به کوش آداسی همیشه این مقصد را در انتخاب‌های نوروزی ایرانی‌ها می‌گنجاند، بنابراین بیشتر آنهایی که می‌خواهند سفر خود را در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین‌ماه شروع کنند، پیش از نیمه‌ی اسفندماه تور خود را انتخاب و آن را خریداری می‌کنند.

واقعیت این است؛ هر چه به پایان سال نزدیک می‌شویم، امکان انتخاب هتل مناسب و ساعت پروازی خوب از دست می‌رود. پس بهتر است در اولین فرصت برای تعطیلات هفته‌ی اول نوروز برنامه‌ریزی کنید.

البته نگران نباشید و اگر الان نمی‌توانید برای این تورها برنامه‌ریزی کنید می‌توانید برای هفته‌ی دوم تعطیلات مسافر کوش‌آداسی شوید. برای این‌کار به شما پیشنهاد می‌کنیم تا پیش از پایان هفته‌ی اول تعطیلات تور خود را خریداری کنید تا سفری خوب و خاطره‌انگیز پیش‌روی شما باشد.

شک نکنید که یکی از خاطره‌انگیز سفرهای نورورزی را دارید و وارد دنیایی پر از زیبایی و هیجان می‌شوید.

آنتالیا

ترکیه یکی از مهمان‌نوازترین کشورهایی است که در نوروز پذیرای ایرانی‌هاست. برای همین همیشه تور آنتالیا نوروز 97 از اولین‌ انتخاب‌های سفر در نوروز است.

این شهر ساحلی پرطرفدار با هوای مناسب و آفتابی، بهار را روبه‌روی شما می‌گذارد. در این فصل درختان کم‌‌کم از خواب زمستانی بیدار می‌شوند و شکوفه‌ها خودنمایی می‌کنند. دمای هوا بین ۱۸ تا ۲۳ درجه و بسیار مطبوع است. آفتاب تابان آنجا در ساحل گرم و تمیز آن برای استفاده‌ی شما آماده است.

البته این دمای هوا، برای آب‌تنی در دریا و ساحل خیلی مناسب نیست و بهتر است به همان آفتاب گرفتن اکتفا کنید و بهترین تجربه‌های آب‌تنی و لذت از هیجان تفریح‌های آبی را در هتل‌های ۵ستاره و با امکانات آنتالیا تجربه کنید. این هتل‌ها بهترین امکانات را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما می‌گذارند.

به گزارش ویرلن؛ علاقه به حضور در آنتالیا بسیار زیاد است و بسیاری از ایرانی‌ها برای اینکه سفر خود را در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین‌ماه شروع کنند، تا پیش از نیمه‌ی اسفندماه تور خود را می‌خرند.

هرچقدر زودتر برای خرید تورهای نوروزی اقدام کنید می‌توانید با پرواز بهتری به آنتالیا برسید و اقامتتان را در یکی از هتل‌های مشهور و لوکس آنتالیا قطعی کنید.

آنتالیا هم از آن مقاصدی است که بسیاری برای سفر در هفته‌ی دوم تعطیلات به آن برنامه‌ریزی می‌کنند. برای اینکه شما بتوانید بعد از ۵ فروردین در این شهر ساحلی زیبا و آرام اقامت کنید باید تا پیش از پایان تعطیلات هفته‌ی اول تور خود را خریداری کرده باشید.

اگر مسافر این شهر زیبا هستید، فراموش نکنید علاوه بر تفریح‌های هیجان‌انگیز در آن تاریخ فستیوال‌های حراج ترکیه هم شروع می‌شوند و شما می‌توانید از مراکز خرید مشهور آن استفاده کنید.

هند

اقامت در کشور روایت‌ها و داستان‌های جذاب عاشقانه، قطعا یکی از بهترین خاطرات شما از سفرهای نوروزی است بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم با تور هند نوروز 97 همراه شوید.



هند دنیای رنگ‌ها و زیبایی‌ها سفری متفاوت را برای شما رقم می‌زند، شما در این سفر، مسافر مثلث‌طلایی، حیرت آورترین مقاصد گردشگری دنیا می‌شوید. مثلث‌طلایی سفر به دهلی، آگرا و جیپور سه‌شهر دیدنی و جذاب هندوستان است که شما را مدهوش می‌کند. ادای احترام به بنای یادبود و دیدنی گاندی در دهلی، سفر به تاج‌محل مهم‌ترین نماد عشق دنیا در آگرا و اقامت در شهر منحصر به فردترین جواهرات دنیا در جیپور از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که نباید آن را از دست بدهید. البته بعد از آن هم می‌توانید به گوا یکی از دیدنی‌ترین سواحل دنیا سفر و ساعت‌ها آرامش و مراقبه را در بهترین اقامتگاه‌های ساحلی تجربه کنید.

برای رسیدن به هند، حتما باید ویزای آن را از سفارت هندوستان در ایران دریافت کنید و برای اینکه این روند اداری به خوبی پیش‌رود و شما بتوانید در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین سفر خود را شروع کنید، باید در نظر داشته باشید که تا پیش از نیمه‌ی اسفندماه تور خود را بخرید.چرا که هر چقدر به پایان سال نزدیک‌تر شویم، امکان دریافت ویزا و در بسیاری از موارد سفر نوروزی به هند از دست می‌رود.

تلاش کنید نوروز را در این سرزمین نور و رقص جشن بگیرید و در شادی و مهمان‌نوازی آنها شریک شوید.

دبی

دلنشین‌ترین دمای هوا و آفتاب درخشان را می‌توان در ابر شهر توریستی دنیا، دبی، به خوبی احساس کرد. تور دبی نوروز 97 به شما فرصت خوبی می‌دهد تا بهاری گرم و دلنشین را تجربه کنید و با حالی خوش تعطیلات را بگذرانید.

دبی شهری دیدنی با همه‌ی اولین‌ها و شگفت‌انگیزترین تفریحات به شما امکان می‌دهد که با هر هزینه و درآمدی بتوانید بهترین تفریح را داشته باشید. در اینجا می‌توانید به بهترین و بزرگ‌ترین پارک‌های آبی بروید و یا ساعت‌ها در کویر گرم و زیبای آن شترسواری کنید و لذت ببرید.

تنوع تفریحات و امکانات آنقدر زیاد است که شاید اگر یک‌ماه هم اقامت داشته باشید باز هم سیر نشوید!

برای اینکه بتوانید در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین سفر خود را آغاز کنید، باید تا پیش از نیمه‌ی اسفندماه تور خود را خریداری کنید. در نظر داشته باشید که طبق قانون شهروندان ایرانی برای ورود به دبی باید ویزای امارات داشته باشند، بنابراین برای برنامه‌ریزی سفر به این گوشه‌ی جهان این روند اداری را هم در نظر داشته باشید.

در واقع هرچقدر به پایان سال نزدیک شویم، این زمان اداری فشرده‌تر می‌شود و گاهی امکان سفر در نوروز از علاقمندان گرفته می‌شود.

در دبی می‌توانید در مشهورترین هتل‌های شهر اقامت و از امکانات بی‌نظیر آن استفاده کنید. اتفاقا در نوروز به احترام ورود ایرانی‌ها و دیگر پارسی‌زبان‌ها به این کشور برنامه‌های ویژه‌ی نوروزی هم پیش‌بینی شده است که شما می‌توانید با آن برنامه‌ها همراه شوید.

فراموش نکنید؛ بخشی از حراج فصلی دبی در مراکز خرید آن هم از انتهای اسفند ماه شروع می‌شود و تا نیمه‌ی فروردین‌ماه ادامه دارد، پس آن را هم از دست ندهید.


چین

بهار دقیقا بهترین زمان سفر با تور چین نوروز 97 است، شما وارد دنیایی از شکوفه‌ها می‌شوید و در زیبایی دگرگونی فصل شگفت‌زده می‌شوید. اتفاقا شروع بهار در چین هم بسیار مقدس است و برای این تازگی همیشه جشن‌ها و آیین‌های سنتی وجود دارد.

اگر بتوانید در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین مسافر چین شوید، حتما می‌توانید در یکی از این برنامه‌ها شرکت کنید.

اینجا از قدمت شهرها و همراهی مدرنیته و سنت شگفت‌زده می‌شوید. در عین حال که به مدرن‌ترین شهرهای دنیا یعنی پکن و شانگهای می‌روید، در همان زمان هم می‌توانید قدم به قدیمی‌ترین شهر دنیا یعنی شهر ممنوعه بگذارید!

در نظر داشته باشید که برای رفتن به چین طبق قوانین بین‌المللی دریافت ویزا  از سفارت الزامی است و بنابراین برای خرید و انتخاب تور این روند اداری را باید در نظر داشته باشید، با همه‌ی این شرایط است که به شما پیشنهاد می‌کنیم تا پیش از نیمه‌ی اسفندماه تور خود را خریداری کنید، چون در غیر اینصورت با طی نشدن مراحل اخذ ویزا، امکان سفر نوروزی به این سرزمین را از دست می‌دهید.

 چین سرزمین کهن آسیا، آنچنان آٰرام، زیبا و دلنشین است که محو زیبایی‌ها و گستردگی این همه شگفتی در آن می‌شوید. رسیدن به جایی که طلوع خورشید و غروب آن می‌تواند هزاران هزار تصویر دیدنی ثبت و روزهای شما را دگرگون کند برای شروع سال جدید جذاب و به‌یاد ماندنی است.

همچنان اگر می‌خواهید راهنمایی بیشتری از شرایط تورهای نوروزی و یا برنامه‌های ویژه آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان داشته باشید می‌توانید با شماره ۷۵۲۱۲-۰۲۱ تماس بگیرید. مشاوران و کارشناس‌های گردشگری آژانس در روزهای عادی از ساعت ۹ تا ۱۹ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۴:۳۰ پاسخگو هستند تا شما بتوانید بهترین سفر را با هزینه‌ای مناسب در تعطیلات نوروز خریداری کنید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین