|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۹
کد خبر: ۲۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
بنیامین نتانیاهوˈ نخست وزیر رژیم صهیونیستی مسوولیت کشتار غیرنظامیان فلسطینی در حملات وحشیانه این رژیم را متوجه خود آنها دانست و گفت: ما به آنها هشدار داده بودیم که باید منازلشان را ترک کنند.
به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، نتانیاهو امروز (سه شنبه) در مصاحبه با این شبکه خبری همچنین گفت: نیروهای اسرائیلی از اهالی محله شجاعیه خواسته بودند منازل خود را ترک کنند و کسانی که ماندند، درخواست حماس را اجابت کردند و کشته شدن فلسطینیان خواست حماس است.

وی در اظهاراتی مضحک همچنین ادعا کرد: کشته شدن غیرنظامیان برای ما فاجعه است و نمی خواهیم اینطور بشود.

ˈمصطفی برغوثیˈ دبیر کل طرح ملی فلسطین در واکنش به ادعاهای نتانیاهو به اسکای نیوز گفت: سخنان نتانیاهو دروغ محض است و کسی را متقاعد نمی کند، وی سیاستمداری شکست خورده است که گمان می کند می تواند با این سخنان جهان را فریب دهد.

برغوثی ادامه داد: ارتش رژیم صهیونیستی دیروز 100 فلسطینی را به خاک و خون کشید، یک بیمارستان را بمباران کرد و کودکان را کشت، دیگر در غزه مکان امنی وجود ندارد و فلسطینی ها در معرض کشتار وحشیانه و پاکسازی نژادی قرار گرفته اند.

ˈجمال زحالقهˈ عضو عرب کنست رژیم صهیونیستی نیز سخنان نخست وزیر این رژیم و اظهار تاسف او را درباره کشتار غیرنظامیان دروغ خواند.

پس از گذشت دو هفته از عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه، بیش از 583 فلسطینی به خاک و خون کشیده شده اند و صهیونیست ها هم شمار کشته های خود را 27 تن اعلام کرده اند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین