|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۲۰۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
: عمید تحصیلات آکادمیک در زمینه موسیقی داشت و در این سال‌ها برای ترانه‌های خود و دیگرانی از جمله من قطعات موسیقایی بسیاری را ساخت و به یادگار گذاشت.
عمید صادقی‌نسب شاعر و ترانه‌سرای جوان درگذشت.

فرزاد میراحمدی از دوستان این شاعر جوان در گفتگو با مهر ضمن تایید خبر درگذشت وی اعلام داشت: عمید در چند سال اخیر از مشکلات کلیوی و دیابت رنج می‌برد و با وجود روند خوبی که در درمان پیدا کرده ناگهان درگذشت و همه ما را در بهت و شک فرو برد.

وی افزود: عمید در زمره شاعران و ترانه‌سرایان دهه هفتاد بود که حدود شش کتاب را نیز در آن سالها منتشر کرده بود اما در دهه هشتاد و به ظور مشخص از سال ۸۶ به بعد دیگر ترجیح داد که کتابی در زمینه شعر منتشر نکند و بیشتر بر ترانه متمرکز شد.

میراحمدی افزود: عمید تحصیلات آکادمیک در زمینه موسیقی داشت و در این سال‌ها برای ترانه‌های خود و دیگرانی از جمله من قطعات موسیقایی بسیاری را ساخت و به یادگار گذاشت.

این گزارش می‌افزاید از آثار منتشر شده مرحوم صادقی‌نسب می‌توان به «خودم را از چشم تو می‌بینم»، «کاکتوس روبان‌زده»،  «چنگیز زنده است هنوز»، «پیامبری نشسته بر کنده بلوط»، «قانون آرامش» و «پرده گوش من از پنجره آویزان است» اشاره کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین