|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۲۰۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴
سرمربی سایپا درباره این شایعه که گفته می‌شود فردی را در هتل مورد ضرب و شتم قرار داده است گفت: اصلا این فردی که می‌گویید کیست؟ شما نباید بر اساس شنیده‌هایتان صحبت کنید. اگر این گونه باشد هر کسی می‌تواند هر چیزی بگوید.
  سرمربی سایپا می‌گوید با علی کریمی قهر نبوده که بخواهد آشتی کند و رسانه‌ها این موضوع را بزرگ کرده‌اند.

 علی دایی پس از شکست تیمش مقابل سپیدرود در نشست خبری اظهار کرد: اول از همه این برد را به تیم سپیدرود و مردم خوب رشت تبریک می‌گویم. به نظر من بازی در نیمه اول پایاپای بود و حق‌مان شکست با یک گل نبود. در اواخر این  نیمه هم می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم اما در نیمه دوم در چند صحنه شانس آوردیم که گل‌های بیشتری نخوردیم. البته ما هم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم که شاید کمتر از فرصت‌های تیم سپیدرود بود. امروز یکی از بازی‌های بد تیم من بود.

او ادامه داد: هیچ کدام از بازیکنان آن مسائلی که در تمرین‌ها گفته بودیم را به درستی انجام ندادند و متاسفانه این بازی را که برای ما خیلی مهم بود باختیم. با کسب امتیاز در این بازی می‌توانستیم خود را به بالای جدول نزدیک کنیم و شانس کسب سهمیه آسیا را برای خود نگه داریم.

دایی درباره گل‌هایی که تیمش در این بازی خورد گفت: متاسفانه گل‌های بدی خوردیم. همیشه در تمرین‌ها گفته‌ایم که توپ برگشتی ارسال‌ها را نباید به سمت میانه زمین دفع کنید. به نظر من توحید غلامی اگر صد بار دیگر آن توپ در اختیارش قرار گیرد نمی‌تواند به آن زیبایی گل بزند. او بازیکن خود من بوده و کیفیت خوبی دارد اما ما امروز در دفاع خوب کار نکردیم. روی گل دوم هم بازیکنان ما مسئولیت‌پذیر نبودند و یار خود را رها کرده بودند. ما سعی می‌کردیم در زمین سپیدرود پاسکاری کنیم و در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم که اگر پاس آخر را درست می‌دادیم، در شرایط بهتری قرار می‌گرفتیم اما متاسفانه این طور نشد. به نظرم ما امروز در مقابل انگیزه و تلاش بازیکنان سپیدرود بازنده شدیم.

سرمربی سایپا گفت: اگر در بازی دقت می‌کردید متوجه می‌شدید که بازیکنان سپیدرود با جان و دل بازی می‌کردند، تکل می‌زدند، خودشان را روی زمین می‌انداختند اما ما این فاکتور را کم داشتیم. شاید فوتبال را قشنگ‌تر بازی کردیم، اما این ویژگی را در تیم‌مان نداشتیم. ما از ابتدای لیگ تا الان مشکلاتی داریم که هنوز هم ادامه دارد. به خاطر همین مشکلات هر روز با تمرکزی که باید تمرین نمی‌کنیم. امروز هم بازیکنان من تمرکز لازم را نداشتند.

دایی ادامه داد: مسائلی که بعد از بازی با ذوب آهن در تیم ما اتفاق افتاد روی روح و روان بازیکنان تاثیر گذاشت. بازیکنان ما حداقل 25 درصد از آنچه که باید تاکنون دریافت می‌کرده‌اند، عقب هستند. امیدوار بودیم تا قبل از این بازی 25 درصد دیگر از قرارداد بازیکنان به آن‌ها پرداخت شود اما دریغ از پرداخت یک درصد. در روزهای گذشته دائما درگیر مسائل مالی بودیم و اینکه آیا پول بازیکنان پرداخت می‌شود یا خیر. همه این‌ها دست به دست هم داد تا امروز ببازیم. البته نمی‌توانم از بازی خوب سپیدرود بگذرم اما ما اگر یک ذره بیشتر خودمان بودیم و با تمرکز بیشتر بازی می‌کردیم می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.

سرمربی سایپا درباره این شایعه که گفته می‌شود فردی را در هتل مورد ضرب و شتم قرار داده است گفت: اصلا این فردی که می‌گویید کیست؟ شما نباید بر اساس شنیده‌هایتان صحبت کنید. اگر این گونه باشد هر کسی می‌تواند هر چیزی بگوید.

علی دایی درباره اینکه با علی کریمی آشتی کرده است، گفت: مگر ما قهر بودیم که بخواهیم آشتی کنیم؟ شما اگر یک کلمه از من در این رابطه شنیده باشید می‌توانید بگویید که ما قهر بودیم و امروز آشتی کردیم. ما با هم هم‌بازی بودیم. الان هم هر دو در لیگ برتر تیم داریم و مطمئنا من برای همه هم‌بازی‌های سابقا آرزوی موفقیت دارم و چیزی خاصی بین ما نبود. رسانه‌ها خیلی به این موضوع بها دادند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین