|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۳
کد خبر: ۲۰۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
حفظ جایگاه و منزلت تماشاگران و جوانان عزیز تاکید دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان است. انشاالله در برنامه ما پذیرایی و اسکان مناسب تماشاگران شهرستانی که برای دیدن دربی راهی تهران می شوند قرار دارد.
  به گفته مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی صندلی سکو های در دست بازسازی مجموعه ورزشی آزادی برای دربی اسفند ماه نصب خواهد شد.

 به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حسن کریمی با اشاره به اقدامات انجام شده برای بازسازی مجموعه ورزشی آزادی گفت: تمام تلاش ما مهیا کردن شرایط مناسب و درشان تماشاگران فوتبالدوست برای دیدن دربی استقلال و پرسپولیس در روز دربی ماه اسفند است.

وی تصریح کرد: بخش در دست بازسازی استادیوم آزادی برای استفاده دربی اسفند ماه آماده می شود و صندلی های سکوهای این بخش تا روز دربی نصب و برای بهره برداری آماده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی خاطرنشان کرد: حفظ جایگاه و منزلت تماشاگران و جوانان عزیز تاکید دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان است. انشاالله در برنامه ما پذیرایی و اسکان مناسب تماشاگران شهرستانی که برای دیدن دربی راهی تهران می شوند قرار دارد.

کریمی خاطرنشان کرد: تمام همت و برنامه من و همه همکارانم در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی میزبانی شایسته از علاقمندان پر شمار ورزش و فوتبال در روز دربی خواهد بود وامیدوارم در کنار هم بازی خوب و با نشاطی را شاهد باشیم.

 دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر ۱۰ اسفندماه برگزار می شود.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین