|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۸
کد خبر: ۲۰۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
مدیرکل گمرک بازرگان از دستگیری دو تبعه ایرانی که قصد ورود غیر قانونی به کشور داشتند، خبر داد.
 علی معصومی دراین خصوص افزود: این دو تبعه ایرانی که بامداد روز چهارشنبه برای ورود به کشور در داخل کامیون مخفی شده بودند، توسط کارکنان گمرک شناسایی و دستگیر شدند.

 معصومی تصریح کرد: ماموران گمرک بازرگان با بررسی اطلاعات محموله‌های ورودی به کمک سامانه‌های هوشمند به یک بار تریلر مشکوک شده و با توجه به مشکوک بودن به محموله پس از بازرسی به کمک دستگاه‌های کنترلی متوجه می‌شوند که در لا به لای محموله دو نفر پنهان شده‌اند.

وی با بیان اینکه این دونفرقصد داشتند به صورت غیر قانونی و به صورت قاچاقی از کشور ترکیه وارد کشورمان شوند، گفت: ماموران گمرک بازرگان با رصد اطلاعات محموله‌ها و استفاده از دستگاه‌های کنترلی موفق به کشف این محموله قاچاق انسان شدند.

به گزارش ایسنا؛ گذرگاه مرزی بازرگان تنها مرز شبانه روزی بین ایران و ترکیه است که از مرکز شهرستان ۱۵ کیلومتر فاصله دارد. گذرگاه مرزی بازرگان، مهمترین گمرک زمینی کشور در شهر بازرگان قرار دارد و بعنوان دروازه اروپا یا پیشانی ایران بشمار می‌رود که روزانه صدها مسافر داخلی و خارجی (توریست و گردشگر) و صدها کامیون ترانزیتی و سواری از این شهر مرزی و قدیمی دیدن و تردد می‌نمایند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین