|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۲۰۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
از موقعیتی که هواپیما سقوط کرده 200 متر فاصله است، نوک کوه‌ها بسیار تیز و شیب بسیار تندی است، علاوه بر این باد شدید می‌وزد و کار حتی برای کوهنوردان ماهر نیز بسیار مشکل است.
 استاندار اصفهان گفت: با توجه به محل سقوط و وضعیت جوی نامساعد کار انتقال پیکرها برای کوهنوردان ماهر نیز بسیار مشکل است اما به دنبال این هستیم تا از مسیر سی‌سخت اقدام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر وامید؛محسن مهرعلیزاده دقایقی پیش اظهار داشت: با فعالیت‌های دوستان و حضور تیم‌های مجهز به منطقه از لحاظ تجهیزات مشکلی نداریم گرچه هوا در ارتفاعات مساعد نیست.

وی افزود: برنامه ریزی ما مبنی بر این بود که بالگردها از صبح در منطقه حضور داشته باشند و پیکرهای یافته شده را منتقل کنند اما از صبح امکان پرواز نبوده و هوا در ارتفاعات مه، ابر و طوفان است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در ستاد بحران طراحی کردیم که از طرف سی‌سخت یعنی پشت این قلل که کاملاً پوشیده در مه و ابر است دسترسی پیدا کنند، گفت: از سمت سی‌سخت مقداری مسیر هموارتر است، حدود 70 نفر دیگر از نیروهای کوهنورد را اعزام کرده‌ایم و جایگزین نیروهای دیشب می‌شوند.

وی افزود: از موقعیتی که هواپیما سقوط کرده 200 متر فاصله است، نوک کوه‌ها بسیار تیز و شیب بسیار تندی است، علاوه بر این باد شدید می‌وزد و کار حتی برای کوهنوردان ماهر نیز بسیار مشکل است.

مهرعلیزاده گفت: کوهنوردان به دنبال این هستند که پیکرها را حتی به صورت حمل شخصی بر پشت به صورت یک نفر یا دو نفر منتقل کنند.

وی خاطرنشان کرد: 32 پیکر تاکنون یافته شده، نیروها آماده هستند که با طراحی لازم برای پایین آوردن پیکرها اقدام شود.

جعبه سیاه هواپیمای ATR۷۲ نقطه‌زنی شد

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس گفت: جعبه سیاه هواپیمای ATR۷۲ نقطه‌زنی شده و هم‌اکنون نقطه استقرار مشخص است.

غلام محمد زارعی اظهار داشت: هم اکنون تیم‌های مستقر و متولیان امر در حال برنامه ریزی برای رسیدن به جعبه سیاه و انتقال آن هستند.

وی عنوان کردش: اکیپی برای بررسی دلیل سانحه هواپیما مشخص شده و در حال بررسی موضوع هستند که به محض ارائه دلایل مستند، فنی و عادلانه با مسببان برخورد می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین