کد خبر: ۲۰۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
ایساکو در حالی به این رشد دست یافت که با برنامه‌ریزی‌های مدون و هدفمند برای حفظ و افزایش رضایت مشتریان در قالب برگزاری کارگروه‌های مختلف، پیوسته سعی در ابداع طرح‌های خاص و نوین و توسعه خدمات الکترونیک و به روز داشته است.
 شرکت خدمات پس از فروش ایران ‌خودرو، (ایساکو) با هفت پله صعود در رده‌بندی شرکت‌های برتر ایران، در همایشIMI100، برترين ارائه کننده خدمات پس از فروش خودرويي در جمع صد شرکت برتر ایران شد.     

به گزارش ايكوپرس به نقل از روابط عمومي ايساكو، اين شركت در سال پیش در رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران، رتبه 74 را به خود اختصاص داده بود اما امسال با 7 پله ارتقاء به جایگاه 67 دست يافت تا برترين شركت خودرويي ارائه دهنده خدمات پس از فروش در اين ليست باشد.

ایساکو در حالی به این رشد دست یافت که با برنامه‌ریزی‌های مدون و هدفمند برای حفظ و افزایش رضایت مشتریان در قالب برگزاری کارگروه‌های مختلف، پیوسته سعی در ابداع طرح‌های خاص و نوین و توسعه خدمات الکترونیک و به روز داشته است.

در راستاي این تلاش‌ها نيز، بر اساس آخرین ارزیابی وضعیت رضایت‌مندی مشتریان از فرآیند خدمات پس از فروش خودروهای سواری، در پاييز سال جاري امتياز 743 را در میان شرکت‌های داخلی دريافت كرد و در اين شاخص نيز نسبت به مدت مشابه پيشرفت قابل توجهي را تجربه كرد.

 گفتنی است، رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایرانی از سال ۷۷ از سوی سازمان مدیریت صنعتی انجام می‌شود که شرکت‌های برتر ایران براساس ۲۸ شاخص ارزیابی و معرفی می‌شوند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین