|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۲۰۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
ماجرا از این قرار بوده است که نیروی انتظامی پاسگاه ناحیه گاندی به دو پراید مشکوک می شود و آنها را دنبال می کند، یکی از پرایدها خراب شده و فرد سوار پراید بعدی می شود که بالاخره این سارقان دستگیر می شوند.
 سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ضمن تشریح جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس، در خصوص حادثه خیابان پاسداران گفت: دراویش از حلم نظام سوء استفاده کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ در حاشیه جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه در جمع خبرنگاران جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی حادثه خیابان پاسداران را تشریح کرد.

وی گفت: آقای کولیوند رئیس کمیسیون شوراها در جلسه شورای تامین برای بررسی این موضوع حضور یافته بود و گزارشی از این جلسه به مجلس ارائه داد. آقای بروجردی رئیس کمیسیون امنیت نیز گزارشی از جلسه صبح امروز کمیسیون برای بررسی این موضوع به صحن ارائه داد.

نماینده مردم تهران گفت: طبق اطلاعات موجود، 300 نفر از دراویش دستگیر شده اند، 3 نفر از نیروی انتظامی و 2 نفر از نیروهای بسیج شهید و 35 نفر از نیروهای انتظامی نیز مجروح شده اند.

وی با تاکید بر اینکه یک گلوله نیز از سوی نیروی انتظامی به این اخلال گران شلیک نشده است، گفت: ماجرا از این قرار بوده است که نیروی انتظامی پاسگاه ناحیه گاندی به دو پراید مشکوک می شود و آنها را دنبال می کند، یکی از پرایدها خراب شده و فرد سوار پراید بعدی می شود که بالاخره این سارقان دستگیر می شوند.

وی ادامه داد: مشخص می شود که این دو پراید سرقتی بوده اند و یکی از سارقان از دراویش بوده است که دستگیر می شود. پس از آن ماجراهای بعدی اتفاق افتاد.

وی تاکید کرد: دستگاه امنیتی و قضائی تکلیف خود را می دانند اما دراویش از حلم نظام سوء استفاده کرده اند. کسی که ماموران نیروی انتظامی را به شهادت رساند برادر فرد سارق بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین