|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۲۰۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸
مدیرعامل زیست بوم مجازی درسا گفت:برخورداری از اینترنتی مخصوص به کودکان و نوجوانان در شرایط امروز جامعه که غالب فعالیت های آنها را مشروط به حضور در این فضا کرده، امری ضروری است.
 عباس محمدخانی با بیان اینکه محتوای برخی سایت ها مناسب سن کودکان و نوجوانان نیست افزود: اینترنت پاک شرایطی را فراهم می کند تا هرگونه محتوای آسیب زا، از دسترس کودک و نوجوان خارج شود.

مدیرعامل زیست بوم مجازی درسا در راستای سند چشم انداز طرح وزارت ارتباطات درباره اجرایی کردن طرح اینترنت کودکان و اظهارات اخیر وزیر ارتباطات مبنی بر تحقق طرح این وزارتخانه برای راه‌اندازی اینترنت کودکان در آینده نزدیک تصریح کرد: در همین راستا زیست بوم مجازی درسا که طی سال های اخیر، فعالیت خود را با هدف تولید محتوای پاک و ایمن آغاز کرده و نقطه عطف خود را گروه سنی کودک و نوجوان قرار داده، با ایجاد اینترنت پاک، پیشگام این برنامه است.

وی با بیان اینکه اینترنت درسا یک اینترنت مخصوص کودک و نوجوان است و برای حفظ سلامت و نشاط این گروه سنی حساس، محتوای نامناسب یا آلوده ندارد.

افزود: این مجموعه با تولید و اجرای برنامک های متنوع به اهمیت کنترل و نظارت والدین بر حضور کودکان و نوجوانان در فضای مجازی، اهتمام ویژه ای داشته و هدف اصلی آن  ایجاد فضای پاک و ایمن در قالب برنامک هایی است که برای کودکان و نوجوانان عرضه می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین