|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۲۰۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
 در مراسم معرفی صد شرکت برتر ایران(IMI 100) که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، برگزار گردید، هلدینگ میدکو در بین ٥٠٠ شرکت بزرگ ایران، به عنوان "شرکت برتر صادرات گرا" معرفی شد.

این مراسم روز 29 بهمن ماه 1396 در محل سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای تهران با معرفی 10 شرکت پیشرو،10 شرکت برتر از نظر رشد سریع، 10 شرکت برتر صادرات‌گرا و 10 شرکت برتر استانی برگزار شد که شرکت هلدینگ میدکو از میان 500 شرکت برتر ایرانی موفق به کسب تقدیرنامه شرکت برتر صادرات‌گرا شد.

سازمان مدیریت صنعتی، با رتبه‌بندی شرکت‌های بزرگ ایران، 100 شرکت برتر از نظر شاخص فروش (درآمد) را معرفی کرد. هر ساله تلاش بر افزودن تعداد شاخص‌های ارزیابی و جامع‌تر کردن پایگاه اطلاعاتی 100 شرکت برتر (IMI 100) بوده است که در نتیجه‌ی این تلاش‌ها، تعداد شاخص‌ها به 33 شاخص و شرکت‌های رتبه‌بندی شده به 500 شرکت ایرانی افزایش یافته‌است.

هدف از انجام این رتبه‌بندی شفاف‌سازی فضای کسب و کار، رتبه‌بندی شرکت‌ها از نظر میزان اثرگذاری در اقتصاد ملی و گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی است که شرکت‌های بزرگ ایران بر اساس بالاترین میزان فروش (درآمد) مشخص می‌شوند.






ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین