|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۲۰۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
ضرغامی در ادامه با بیان اینکه اولویت بندی ها در فضای مجازی به انجام رسیده است، گفت: لازم است تدابیری که در دستور کار قرار گرفته به درستی اجرایی و به کاربران فضای مجازی انتقال داده شود تا در این زمینه دچار مشکل نشوند.
  عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه فضای مجازی در کشور لازم است و کسی با این موضوع مخالف نیست، گفت: دانش و فرهنگ استفاده از فضای مجازی در میان آحاد مردم باید تبیین شود تا کمتر در این فضا با مشکل مواجه شویم.

 سید عزت الله ضرغامی روز یکشنبه در دوره آموزشی 'فرصت ها و تهدید ها در فضای مجازی' که در سالن شهید مطهری مرکز عالی آموزش امام خمینی (ره) مشکین دشت فردیس برگزار شد، اظهار کرد: اکنون نسل جوان از پدران و مادران خود با سوادتر به شمار می آیند چرا که با فضای مجازی عجین شده اند و ما باید این موضوع را بپذیریم که فضای مجازی جزو ملزومات زندگی نسل جوان به شمار می آید.

وی ادامه داد: پیش از این فضا مجازی به عنوان یک رسانه مطرح بود در حالی که امروز زندگی مردم با فضا مجازی گره خورده است.

وی اظهار کرد: اگر پیام رسان ها با مشکل مواجه شوند اعتراض مردم را به همراه خواهد داشت از این رو لازم است سیاست های خود را در استفاده از فضای مجازی در کشور ساماندهی کنیم تا با اعتراض مردم مواجه نشویم.

ضرغامی در ادامه با بیان اینکه اولویت بندی ها در فضای مجازی به انجام رسیده است، گفت: لازم است تدابیری که در دستور کار قرار گرفته به درستی اجرایی و به کاربران فضای مجازی انتقال داده شود تا در این زمینه دچار مشکل نشوند.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور بیان داشت: برخی به میزان بودجه حوزه های علمیه ایراد می گیرند و این ایرادات را در فضا مجازی منتشر می کنند و دریغ از اینکه دراین زمینه شفاف سازی انجام شود و مردم را آگاه کنند.

ضرغامی با اشاره به اینکه دشمنان سعی خود را به کار گرفتند تا در جنگ نرم علیه ایران به پیروزی برسند، گفت: تا زمانی که با اعتقاد قلبی و باور به اعتقادات جمهوری اسلامی پیش نرویم به موفقیت نخواهیم رسید.

ضرغامی با اشاره به راه اندازی کانال ها و شبکه های ضد انقلاب در فضای مجازی اظهار داشت: افزایش آگاهی و دانش مردم در مقابله با چنین تفکراتی تنها راه مقابله با آن ها است.

مراسم افتتاح دوره آموزشی 'فرصت ها و تهدیدها در فضای مجازی' امروز در سالن استاد شهید مطهری مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) با حضور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رییس پیشین سازمان صدا و سیما و 140 نفر از نمایندگان ولی فقیه از سراسر کشور آغاز و تا روز دوشنبه 30 بهمن ماه به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین