|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۲۰۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
کریمی با اشاره به اینکه مشکلی برای حضور در رقابت‌های داخلی، انتخابی و لیگ ندارد، ادامه داد: محرومیتم خیلی سنگین‌تر بود، اما رسول خادم و مسئولان فدراسیون تلاش کرده و آن را کاهش دادند.
  کشتی گیر البرزی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران گفت: شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست دادم، اما تمریناتم را در اردوهای مختلف پیگیری می‌کنم.


 علیرضا کریمی در حاشیه تمرین تیم ملی کشتی آزاد در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در هفته‌های اخیر تمرینات منظمی را پیگیری و قرار بود 10 روز دیگر عازم رقابت‌های قهرمانی آسیا باشم که به دلیل محرومیت، این تورنمنت را از دست دادم.

وی اضافه کرد: این محرومیت تا زمان برگزاری رقابت‌های جهانی پایان می یابد و پس از آن دیگر مشکلی نخواهم داشت.

کریمی با اشاره به اینکه مشکلی برای حضور در رقابت‌های داخلی، انتخابی و لیگ ندارد، ادامه داد: محرومیتم خیلی سنگین‌تر بود، اما رسول خادم و مسئولان فدراسیون تلاش کرده و آن را کاهش دادند.

کریمی گفت: این خطر همچنان وجود دارد، چون باز هم احتمال وجود دارد که این اتفاق باز هم در تورنمنت‌ها و رده‌های سنی مختلف برای ورزشکاران کشورمان رخ بدهد.

وی تصریح کرد: تلاش خود را می کنم تا بتوانم در مسابقات آینده خوب عمل کرده و عضو تیم ملی شوم.

علیرضا کریمی متولد 1373 و ساکن شهرستان فردیس است که افتخارات فراوانی برای این شهرستان به ارمغان آورده است.

وی دارای سه مدال آسیایی کشتی جوانان و نوجوانان، یک مدال نقره جهانی، یک مدال نقره و یک مدال برنز بین المللی، سه مدال کشوری نونهالان و نوجوانان، مقام سوم در مسابقات جام تختی و مدال های زیادی در کشتی نونهالان و نوجوانان استانی است.

علیرضا کریمی کشتی گیر فردیسی در مسابقات آسیایی مقام قهرمانی وزن 86 کیلوگرم را کسب کند.

در جریان رقابت‌های وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد زیر 23 سال جهان که در لهستان در حال برگزاری است، علیرضا کریمی دارنده مدال برنز جهان در دور نخست مقابل حریفی از روسیه شکست خورد و با توجه به فینالیست شدن حریفش راهی مرحله شانس مجدد شد.

وی در نخستین مصاف خود در این مرحله باید به مصاف کشتی‌ گیری از رژیم غاصب صهیونیستی می‌رفت که از این کار خودداری کرد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین