|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۱
کد خبر: ۲۰۲۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی یادآورشد: برخی پروژه ها خدمات روبنایی ندارد و برای ساخت مدرسه، کلانتری و ...باید اقدام کنیم تا مردم برای سکونت تشویق شوند.
  قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان سال آینده پروژه مسکن مهر در کشور بسته می شود.

 نشست بررسی وضعیت مسکن مهر ناحیه شهری مهرگان روز یکشنبه باحضور احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در محمدیه برگزار شد.

احمد اصغری مهرآبادی در این نشست اظهار کرد: طرح مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در ۲۱ استان کشور به پایان رسیده است.

مهرآبادی تصریح کرد: طرح مسکن از سال ۸۶ در کشور آغاز شده و تاکنون ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور ساخته شده و دو میلیون واحد آن نیز به اتمام رسیده است.

وی یادآورشد: از دولت دو مصوبه گرفته ایم که بعد از مدتی اگر واحدهایی متقاضی نداشت این پروژه ها را به افراد حقیقی و یا حقوقی یا مشتری آزاد بفروشیم.

مهرآبادی گفت: تعداد ۵۰ هزار واحد از این پروژه ها توسط کمیته امداد تفاهم نامه بسته شده و ارتش نیز برخی از پروژه ها را متقاضی است.

وی اظهارداشت: اسکان ۳۰۰ هزار واحد تمام شده ولی برخی از این واحدها زیرساختهای لازم را ندارد که از دولت درخواست کردیم ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز تامین شود تا بتوانیم این پروژه ها را تحویل دهیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی یادآورشد: برخی پروژه ها خدمات روبنایی ندارد و برای ساخت مدرسه، کلانتری و ...باید اقدام کنیم تا مردم برای سکونت تشویق شوند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تسهیلات خوبی داده شده اما بعد از تحویل نیازمند کمک دولت هستیم و در حال حاضر  ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای خدمات زیربنایی و ۴۰۰ میلیارد تومان هم برای ایجاد معابر پیشنهاد داده ایم تا تامین شود.

مهرآبادی اظهارداشت: کار ساخت مسکن مهر در ۱۰ شهر جدید به اتمام رسیده و آماده واگذاری و افتتاح است و در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر نیز در ۱۶ استان ۱۵ هزار واحد باقیمانده که در هر استان زیر یک هزار واحد باقی مانده که تاپایان شهریور ماه سال آینده به اتمام می رسد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین