|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۲۰۲۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
اولین مرحله از تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین برای آمادگی حضور در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا، از 28 بهمن تا 8 اسفند در تهران برگزار می‌شود که ملی‌پوشان از امروز در اردو حضور پیدا می‌کنند.
 اولین اردوی تیم ملی وزنه‌برداری برای آمادگی حضور در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا از امروز آغاز می‌شود.

 اولین مرحله از تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین برای آمادگی حضور در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا، از 28 بهمن تا 8 اسفند در تهران برگزار می‌شود که ملی‌پوشان از امروز در اردو حضور پیدا می‌کنند.

مانی دهباشی، روحاله رستمی، نادر مرادی، مجید فرزین، سید حامد صلحیپور، هادی درویشپور (تهران)، سامان رضی، محسن بختیار (گیلان)، علی اکبر قریب شی (فارس)، امیر جعفری، سیدیوسف یوسفی (البرز)، صمد عباسی (کرمانشاه)، منصور پورمیرزایی (کرمان)، امیرسجاد یوسفیزاده، علی سیفی (خراسانرضوی)، سیامند رحمان (آذربایجانغربی) و حمزه محمدی (مازندران)، 17 ملی‌پوش دعوت شده به این اردو هستند که از روز گذشته وارد کمپ تیم‌های ملی شده‌اند و از عصر امروز اولین مرحله تمرینات خود را آغاز می‌کنند.

علی فخرآور، رضا امینی و احمد صباغ، مربیان تیم ملی، هدایت این دوره از تمرینات را بر عهده دارند و احمد شکری نیز به عنوان سرپرست اردو معرفی شده است.

* پیگیری هفته سوم از دور برگشت لیگ برتر والیبال نشسته با برگزاری 7 دیدار

در سومین هفته از دور برگشت لیگ برتر والیبال نشسته، 7 دیدار به میزبانی بابلسر، گنبد، ارومیه و تبریز برگزار شد که نتایج دیدارهای این هفته به شرح زیر اعلام شده است:

جامعه معلولین مازندران 3 – پالایش نفت آبادان صفر

روان کارهای گلستان 3 – ذوب آهن اصفهان صفر

شهرداری ارومیه یک – هیات قم 3

جامعه معلولین مازندران 3 – ذوب آهن صفر

روان کارهای گلستان سه – پالایش نفت آبادان صفر

شهرداری ارومیه یک – هیات اراک 3

گسترش فولاد 3 – هیات قم صفر

با پایان یافتن مسابقات این هفته، رقابت های هفته چهارم و پایانی نیز از 2 تا 4 اسفند ماه به میزبانی تبریز، ارومیه، آبادان و اراک برگزار خواهد شد.

* آغاز سومین اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر از 29 بهمن با دعوت از 21 ورزشکار

سومین مرحله از تمرینات آماده‌سازی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر، برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا، از 29 بهمن تا 4 اسفند ماه در کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین برگزار می‌شود که ملی‌پوسان عصر امروز وارد اردو می‌شوند.

سامان بلاغی، میلاد خردمند (فارس)، رضا‌عیوضی،‌محمد محمدنژاد‌(قم)،‌محمد‌صحی، علیرضا کمالیفرد (تهران)، عادل طرفی، موسی غضیبی، فالح عیاشی (خوزستان)، علی کریمی، ایمان بک‌زاده (اصفهان)، امیررضا احمدی (ایلام)، اسماعیل فاضلی (اردبیل)، حسن عبدی، سعید صدقی( خراسانرضوی)، عبدالجلیل قرنجیک (گلستان)، حکیم منصوری، وحید سعادتپور (مازندران)، علیاکبر ابراهیمی (یزد)، محسن بیگدلی (زنجان) و مهدی عباسی (مرکزی)، 21 ملی پوش دعوت شده به این اردو هستند که از عصر امروز، 28 بهمن ماه وارد اردو می شوند و تمرینات آنها از فردا، 29 بهمن ماه آغاز خواهد شد.

محمدرضا دستیار به عنوان سرمربی تیم ملی با همراهی مازیار میرعظیمی، مربی تیم ملی، غلامرضا نامی، کمک مربی و یاسر گیلکی، مربی بدنساز، بر تمرینات نظارت دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین