|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۲۰۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
در تازه ترین رده بندی ماهانه تیم های ملی فوتبال جهان که امروز (پنج شنبه) اعلام شد، تیم ملی مراکش سقوط 3 پله ای داشت.
 در تازه ترین رده بندی ماهانه تیم های ملی فوتبال جهان که امروز (پنج شنبه) اعلام شد، تیم ملی مراکش سقوط 3 پله ای داشت.

فدراسیون جهانی فوتبال ( FIFA )، در تازه ترین رده بندی ماهانه تیم های ملی فوتبال جهان که امروز (پنج شنبه) اعلام شد ،تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کی روش و 790 امتیاز و یک پله صعود نسبت به ماه گذشته، در رده سی و سوم جهان قرار گرفت و همچنین جایگاه 17 تیم اول جهان نسبت به ماه قبل هیچ تغییری نداشته است و همانند ماه ژانویه سال 2018 تیم ملی آلمان در صدر جدول قرار دارد و تیم های برزیل و پرتغال در رتبه دوم و سوم هستند.

اما در جدیدترین رده بندی تیم های ملی جهان، نگاهی انداختیم به رده حریفان ایران در بزرگترین آوردگاه فوتبالی دنیا که نکات قابل توجهی دارد.

تیم ملی پرتغال با کسب 1358 امتیاز در رده سوم جهان قرار گرفت و پس از آلمان با 1602 و برزیل با 1484 امتیاز سوم است. یاران رونالدو در گروه B لیگ قهرمانان حریف ایران هستند و باید در آخرین بازی با شاگردان کی روش دیدار کنند.

ماتادورها هم با 1231 امتیاز ششم هستند و تیم ملی ایران در 30 خرداد باید با شاگردان لوپتگی دیدار کند. اسپانیا نسبت به ماه قبل هیچ تغییری در جدول رده بندی نکرده و باید دید در ماه های آینده چه رده ای کسب می کند.

اما مراکش با توجه به قهرمانی در جام ملتهای آفریقا، سقوط 3 پله ای داشته و در رده چهل و دوم فیفا قرار گرفته است. امتیاز این تیم در جدیدترین رنکینگ فیفا 692 است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین