|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۵
کد خبر: ۲۰۱۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
همچنین هیات وزیران در جسله امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور به بررسی اقدامات پیشنهادی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهت کنترل بازار ارز پرداخته و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ گردید که طی امروز از سوی بانک مرکزی اعلام خواهد شد.
 اعضای کابینه یازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و پنجم بهمن ماه هیات دولت در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

مشروح گفت‌وگوهای عیسی کلانتری رییس سازمان محیط زیست، سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس‌جمهوری با خبرنگاران را می‌توانید در لینک‌های زیر دنبال کنید.

آلودگی اهواز منشاء داخلی دارد/ "کاوه مدنی" بازداشت نشده است

عیسی کلانتری رییس سازمان محیط زیست درباره آلودگی هوای اهواز، اظهار کرد: آلودگی هوای اهواز منشاء داخلی دارد. وی درباره وضعیت آلودگی هوای اهواز، گفت: آلودگی هوای اهواز به دلیل وجود ریزگردهای بالای ۱۰ میکرون است و کاملا منشاء داخلی دارد. کلانتری افزود: تا زمانی که حق‌آبه محیط زیست پرداخت نشود، همچنان شاهد این وضعیت خواهیم بود.

پیگیری تعطیلات زمستانی مدارس پس از اتمام بررسی بودجه/ پیک نوروزی نداریم

سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: برای نوروز سال ۹۷ دانش‌آموزان پیک نوروزی که به معنای آنچه که پیش از این وجود داشت، ندارند و تکالیفی نظیر داستان‌گویی و خاطره‌نویسی برای آنها مقرر خواهد شد. وی درباره وضعیت طرح تعطیلی زمستانه مدارس، اظهار کرد: در این باره هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم و متغیرهای زیادی مطرح است که باید مورد بحث و بررسی قرار بگیرد اما به عنوان وزارت آموزش و پرورش از منظر تربیتی و آموزشی، تعطیلی بیش از دو هفته در میان سال را به صلاح نمی‌دانیم.

فروشگاه‌های بهاره راه‌اندازی می‌شود

محمد شریعتمداری وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت از راه‌اندازی فروشگاه‌های بهاره با مشارکت سازمان‌های وابسته به جهاد سازندگی و اصناف خبر داد. وی اظهار کرد: دیشب جلسه تنظیم بازار با حضور ارگان‌هایی ارگان‌های مختلفی که مسئولیت نظارت بر توزیع کالا و خدمات در تعطیلات نوروز را بر عهده داشتند، برگزار شد و وزارت جهاد کشاورزی و صنعت گزارش‌های خود را درباره اقلام مورد نیاز از جمله مرکبات را مطرح کردند.

آنفولانزای جدید پرندگان قابل انتقال به انسان است

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به قابل انتقال به انسان بودن آنفولانزای جدید پرندگان از مردم به ویژه ساکنان شمال کشور خواست که از نزدیک شدن به پرندگان مهاجر و وحشی جدا خودداری کنند. وی با اشاره به شیوع موج جدید آنفولانزای مرغی در پرندگان در مناطقی از کشور، ‌ اظهار کرد: حدود یکی دو هفته قبل تعداد زیادی از پرندگان مهاجری که در تالاب بین‌المللی بوجاق در حال تردد بودند، تلف شدند که پس از انجام آزمایش‌های لازم مشخص شد ابتلا به سویه جدید آنفولانزا علت تلف شدن این پرنده‌ها بوده است.

دستور رئیس‌جمهور برای تهیه گزارشی جامع درباره اتفاقات اخیر

شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس‌جمهوری دستیار ویژه رئیس‌جمهوری در امور حقوق شهروندی با اشاره به اتفاقات رخ داده در برخی بازداشتگاه‌ها گفت: رئیس‌جمهوری دستور داده‌اند که گزارشی جامع در این باره تهیه شود. وی درباره طرح مطالبی مبنی بر رعایت نشدن حقوق زندانیان و بازداشتیان در دوران بازداشت، اظهار کرد: در مجموعه دولت پیگیر تحقق حقوق زندانیان چه به صورت موردی و چه به صورت کلی هستیم و این پیگیری‌ها در میانه راه بوده و ادامه خواهد یافت.

همچنین هیات وزیران در جسله امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور  به بررسی اقدامات پیشنهادی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهت کنترل بازار ارز پرداخته و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ گردید که طی امروز  از سوی بانک مرکزی اعلام خواهد شد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین