|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۲۰۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
غیب‌پرور افزود: حیات انقلاب به انقلابی بودن و نگاه تحولی دائم و مستمر است و این تاکید رهبر انقلاب است.
 رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر از فضای تلاش و عرصه جهاد پهلو بگیریم فاتحه ما خوانده است.

 سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد که در مجتمع ولیعصر (عج) دانشگاه آزاد تهران مرکز برگزار شد، گفت: مردم هر جا که انقلاب نیاز داشته است هزینه داده‌اند چون این انقلاب باید بماند و می‌ماند.

وی افزود: شرط حفظ انقلاب در انقلابی بودن ماست و اگر خواب بمانیم و غفلت کنیم دشمن ما را با لگد بیدار می‌کند. انقلابی بودن دو وجهی است که یک وجه آن متوجه خود ماست و فردی است به گونه‌ای که باید تلاش بی حد و حصر داشته باشیم و البته نتیجه این تلاش باید در بخش‌های مختلف نمود پیدا کند.اگر از فضای تلاش و عرصه جهاد پهلو بگیریم فاتحه ما خوانده است.

غیب‌پرور گفت: یک وجه دیگر حفظ انقلابی‌گری جهاد کبیر است که در این زمینه یک وقت دشمن عالمان ما را می‌دزدد و پروژه نفوذ را در دانشگاه‌ها کلید می‌زند.

وی با بیان اینکه هیچ راهی نیست به جز اینکه یک تحول اساسی در تمام بخش‌ها اتفاق بیفتد، افزود: اکسیژن حیات طیبه انقلاب، انقلابی‌گری و تحول‌گرایی است به همین دلیل نمی‌توانیم نگاه رسوب گرفته و سلب داشته باشیم.

دانشگاه نیازمند آسیب‌شناسی در تمام حوزه‌ها

وی افزود: به رهبر انقلاب عرض کردم که ما ایده کم نداریم ولی ایده را عملیاتی طراحی نمی‌کنیم. دانشگاه اگر می‌خواهد موتور کشنده انقلاب باشد باید در تمام حوزه‌ها یک آسیب‌شناسی کنیم.

وی با بیان اینکه آیا تبلیغ سکولاریستی جایش در انقلاب اسلامی است، افزود: امروز به استاد انقلابی چنان عرصه را تنگ می‌کند که با مشکل مواجه می‌شود.

وی با بیان اینکه با آمدن دکتر ولایتی بارقه امیدی در من ایجاد شد، افزود: کارهای خوبی در زمینه علوم انسانی در دانشگاه امام حسین (ع) و امام صادق (ع) شده که می‌توانیم از آنها بهره‌برداری کنیم.

نفوذ فرهنگی اولویت دشمن در دانشگاه

وی افزود: امروز نفوذ فرهنگی اولویت دشمن در دانشگاه است و استاد و دانشجو هم نمی‌شناسد و متاسفانه از روش‌های جذاب هم استفاده می‌کنند با این وجود باید هوشیار باشیم.

غیب‌پرور افزود: حیات انقلاب به انقلابی بودن و نگاه تحولی دائم و مستمر است و این تاکید رهبر انقلاب است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین