|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۳
کد خبر: ۲۰۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی بیانیه ای با امضاء ۲۲۰ نماینده مجلس در تقدیر و تشکر از حضور مردم در راه پیمایی ۲۲ بهمن قرائت شد.
 220  نمایندگان مجلس با انتشار بیانیه ای از از حضور مردم در راه پیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرده و بر لزوم تلاش مضاعف ۳ قوه در راستای حل مشکلات مردم تاکید کردند.

 در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی بیانیه ای با امضاء ۲۲۰ نماینده مجلس در تقدیر و تشکر از حضور مردم در راه پیمایی ۲۲ بهمن قرائت شد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

حماسه بزرگ و تماشایی ملت قهرمان ایران اسلامی در ۲۲ بهمن ۹۶ لبیک به ندای رهبر عزیز انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای بود. مردم با به نمایش گذاشتن حضور چشم گیر و ماندگار در تاریخ پرشکوه و ماندگار جمهوری اسلامی، پیامی روشن و صریح به دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی دادند و نشان راه هدایت را به سست عهدان داخلی و خارجی و ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به داشتن چنین مردمی افتخار نموده و قدرشناسی از این مردم شریف را در تلاش و کار بیشتر برای کاهش و حل مشکلات کشور می دانیم.

پیام صریح نمایندگان، مطالبه تلاش مضاعف سه قوه برای حل مشکلات آنها و پرهیز از حاشیه سازی بود. پیام روششن حضور مردم در راه پیمایی ۲۲ بهمن به سردمداران آمریکا و رئیس جمهور عقب افتاده ذهنی آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیسم، پیام مقاومت و ایستادگی در مقابل زیاده طلبی های آنها بود. باش تا صبح دولتش بدمد که این هنوز از نتایج سحر است.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین