|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۲۰۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۰
شش تای ذوب‌آهن یا ۴ تای پرسپولیس؟ استقلال هم چهار تا به تیم دوم جدول زده بود. کدام عجیب‌ترین نتیجه فصل بود؟
 شش تای ذوب‌آهن یا ۴ تای پرسپولیس؟ استقلال هم چهار تا به تیم دوم جدول زده بود. کدام عجیب‌ترین نتیجه فصل بود؟

حالا ۲۳ هفته از لیگ برتر گذشته و در این مدت نتایج غیرقابل پیش‌بینی زیادی رقم خورده است. مثل ۴ گلی که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به تیم قلعه‌نویی زد. یا ۶ گلی که ذوب‌آهن به تیم عبدالله ویسی زده بود.

استقلال هم تا زمان حضور منصوریان، نتایج دور از انتظاری را کسب کرده بود و به عنوان نمونه در ورزشگاه خانگی و در دیداری که برای بقای منصوریان نیاز به برد داشت، دو بر صفر بازی را به پدیده واگذار کرد. یا دو دیدار رفت و برگشت سپاهان و پدیده که هر بار تیم میزبان ۴-۰ برنده می‌شد.

ذوب‌آهن باز هم نتایج عجیبی داشت، مثل شکست خانگی سه بر صفر مقابل پارس‌جنوبی‌جم. باز هم بردهای سه گله زیادی داشتیم. استقلال سه بر صفر سپاهان را شکست داد. سپاهان با همین نتیجه تراکتور را برد. تراکتور هم با همین سه گل پدیده را برد. عجیب‌ترین نتیجه برای نفت تهران هم برد ۴-۱ مقابل سیاه‌جامگان قعرجدولی بود.

عجیب‌ترین نتایج لیگ هفدهم

هفته ۱، گسترش‌فولاد ۱-۴ پارس‌جنوبی‌جم
هفته اول لیگ بود و پارس‌جنوبی‌جم باید اولین مسابقه‌اش در لیگ برتر را بازی می‌کرد. پارس که تازه از لیگ یک صعود کرده بود، در نقل‌وانتقالات هم بیشتر به دنبال ثبات بود و خرید چشمگیری نداشت که انتظارات را بالا ببرد. ولی در همان اولین گام در تبریز چهار گل به تیم لوکا بوناچیچ زد تا چشم‌ها را به خودش خیره کند.

هفته ۶، ذوب‌آهن ۶-۰ استقلال‌خوزستان
ذوب‌آهن در پنج هفته ابتدایی لیگ فقط یک برد کسب کرده بود و در جمع پنج تیم بالای جدول هم حضور نداشت. ولی انتقام تمام نبردهایش را در بازی با استقلال‌خوزستان تلافی کرد. ذوب‌آهن ۶ گل به تیم عبدالله ویسی زد و این تیم را تحقیر کرد.

هفته ۶، پرسپولیس ۰-۱ پیکان
تا همین حالا که ۲۳ هفته از لیگ گذشته، همچنان تنها شکست این فصل پرسپولیس به بازی هفته ششم برمی‌گردد که پیکان روی ضربه ایستگاهی مرتضی آقاخان دروازه بیرانوند را باز کرد.

هفته ۱۴، پرسپولیس ۴-۰ ذوب‌آهن
امیر قلعه‌نویی در بازگشت به آزادی باید مقابل مقتدرترین تیم لیگ قرار می‌گرفت. برانکو با ۴ گل ذوب‌آهن را در هم کوبید تا تیمی فکر نزدیک شدن به صدر را هم در سر نداشته باشد.

هفته ۲۱، استقلال ۴-۰ پارس‌جنوبی‌جم
استقلالِ رده ششمی باید مقابل تیم دوم جدول قرار می‌گرفت. پارس‌جنوبی که فقط سه شکست در کارنامه داشت و چهارمین خط دفاع برتر لیگ هم بود. ولی استقلال چهار بر صفر این تیم را شکست داد و همه پیش‌بینی‌ها را بر هم زد.

منبع : نود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین