|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۳
کد خبر: ۲۰۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی نقش خودشان را به خوبی ایفا کردند و مردم هم هیچ وقت جمهوری اسلامی ایران را تنها نگذاشتند. امروز حضور و شور حماسی مردم بی‌نظیر بود و «نه» بزرگی به قدرت‌های خارجی و استکبار سر دادند.
 دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل گفت: کشورها و قدرت‌های استکباری به اغتشاش‌های چند ساعته در ایران امید داشتند اما بعد از چند ساعت مشاهده کردند که چگونه ملت ایران این فتنه و اغتشاش را از هم پاشیدند.

حسین امیر عبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل با حضور در راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا اظهار کرد: در حوزه حضور و حمایت مردم و همچنین تحمل مشکلات و فشارهایی که توسط عوامل خارجی و دشمنان بر ملت تحمیل شده است، همواره مردم مومن و انقلابی ایران ولایت و کشور را فراموش نکردند و مانند کوه ایستادگی داشتند و دارند.

وی ادامه داد:‌ همه مسئولان و روسای سه گانه باید همراه و هم‌پای مردم باشند چرا که این ملت برای حمایت از جمهوری اسلامی و کشور از هیچ چیزی دریغ نکرده است. بنابراین امیدوارم که ما و مسئولان مانند مردم در مسیر ولایت و رهبری حرکت کنیم. یکی از اشکالات اساسی ما این است که هنوز نتوانسته‌ایم با مردم همگام باشیم و هم‌پای مردم مومن حرکت کنیم.

امیر عبداللهیان تصریح کرد: امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی نقش خودشان را به خوبی ایفا کردند و مردم هم هیچ وقت جمهوری اسلامی ایران را تنها نگذاشتند. امروز حضور و شور حماسی مردم بی‌نظیر بود و «نه» بزرگی به قدرت‌های خارجی و استکبار سر دادند.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل افزود: کشورها و قدرت‌های استکباری به اغتشاش‌های چند ساعته در ایران امید داشتند اما بعد از چند ساعت مشاهده کردند که چگونه ملت ایران این فتنه و اغتشاش را از هم پاشیدند.

منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین