|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۵
کد خبر: ۲۰۱۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
علی ربیعی صبح امروز در راهپیمایی 22 بهمن و در جمع مردم ساری با بیان اینکه مازندران همواره پشتیبان انقلاب اسلامی و اسلام بوده است، اظهار داشت: حضور نسل هایی از دهه‌های مختلف در راهپیمایی 22 بهمن پرشور است.
 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مسیر ما در طول 40 سال انقلاب مسیری درست و اصولی بوده است، گفت: راهپیمایی 22 بهمن تو دهنی به تمام دشمنان انقلاب است.

 علی ربیعی صبح امروز در راهپیمایی 22 بهمن و در جمع مردم ساری با بیان اینکه مازندران همواره پشتیبان انقلاب اسلامی و اسلام بوده است، اظهار داشت: حضور نسل هایی از دهه‌های مختلف در راهپیمایی 22 بهمن پرشور است.

وی با بیان اینکه فراموش نمی کنیم که چرا انقلاب کردیم اظهار داشت: ما در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی هستیم  اما عده ای بی شرمانه می‌گویند نباید جشن 40 سالگی انقلاب را گرفت و حضور حماسی در 22 بهمن، تودهنی به دشمنانی است که فکر می کنند ارتباط بین نسلی با انقلاب حذف شده است.

وی با تاکید بر اینکه مسیر ما در انقلاب مسیر و حرکتی اصولی و درست بوده است، افزود: برخی‌ها می خواهند نشان دهند که انقلاب پروژه بوده است درحالی که انقلاب اسلامی یک سنت و حرکت بود زیرا براساس قوانین طبیعی ادامه حضور رژیم شاه دیگر ممکن نبود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اظهار اینکه غم و رنج مردم را درک می کنیم و صورت مسئله ای را پاک نمی کنیم، اظهار داشت: ما آماده جهش بزرگ هستیم و پخش ناامیدی، بزرگترین خیانت در کشور است.

وی با بیان اینکه امروز ما شخصیت جهانی پیدا کرده ایم افزود: ما با کمک هم در سایه عقلانیت، سختکوشی و مدارا قادر به حل مسائل خواهیم بود.

وی با اظهار اینکه اقتصاد کوچک شده، واقعیت جامعه است گفت: ایران اسلامی در استراتژی چند ستونه با هیچ قدرتی نیست و می‌خواهد روی پای خود بایستد.

وزیر تعاون از پیش بینی 72 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال در کشور خبر داد و گفت: 330 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال روستایی در استان مازندران درنظر گرفته شده است و در مجموع بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال در مزیت های مختلف پیش بینی شده است.

ربیعی با تاکید بر اینکه مازندران از مسافرگردی باید به گردشگری تبدیل شود، گفت: بیش از دو هزار طرح و پروژه در استان مازندران اجرا شده است و باید اقتصاد خودر ا بزرگتر کنیم.

وی با بیان اینکه بیکاری دغدغه است، دو برنامه محدودکردن فقر مطلق و فراگیرکردن اشتغال خرد را از برنامه های دولت برشمرد وگفت: باید به متن اول انقلاب برگردیم زیرا استقلال، آزادی و اسلامیت و جمهوریت رکن تداوم انقلاب اسلامی است.


منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین