|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۶
کد خبر: ۲۰۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
انقلاب و ۲۲ بهمن روز همه‌ ایرانیان با همه‌ تفاوت‌ها بود و بقای انقلاب به این تنوع و تفاوت‌ها نیاز دارد و قطعا انسجام و وحدت تنها از مسیر گفتگو حاصل می‌شود.
 دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور شهروندی گفت: باید در برنامه‌ریزی‌ها و بازخوانی‌های سیاست‌های خودمان مدنطر قرار دهیم تا بتوانیم باتوجه به علل و رموز پیروزی انقلاب، مسیر درست حرکت را مشخص کنیم.

شهیندخت مولاوردی (دستیار ویژه رییس جمهور در امور شهروندی) در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگار ایلنا،‌ اظهار داشت: امسال وارد چهلمین سال انقلاب می‌شویم و قطعا در این ۴ دهه درس‌های آموخته‌ای داریم که می‌تواند به ما کمک کند. تحولاتی را که به ویژه در دهه اخیر از نظر فرهنگی و اجتماعی تجربه کرده و می‌کنیم، باید در برنامه‌ریزی‌ها و بازخوانی‌های سیاست‌های خودمان مدنطر قرار دهیم تا بتوانیم باتوجه به علل و رموز پیروزی انقلاب، مسیر درست حرکت را مشخص کنیم.

وی درباره اینکه چقدر ضرورت دارد که بعد از ۳۹ سال؛ گفتگوی ملی را عملیاتی کرد، افزود: در حال حاضر گفتگوی صد در صد یک ضرورت اساسی است. انقلاب و ۲۲ بهمن روز همه‌ ایرانیان با همه‌ تفاوت‌ها بود و بقای انقلاب به این تنوع و تفاوت‌ها نیاز دارد و قطعا انسجام و وحدت تنها از مسیر گفتگو حاصل می‌شود.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین