|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۲۰۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳
علی آشتیانی‌پور، رییس ستاد آرای مردمی جشنواره فیلم فجر درباره وضعیت رأی‌گیری آرای مردم برای رسیدن به گزینه بهترین فیلم به انتخاب تماشاگران توضیح داد.
 علی آشتیانی‌پور، رییس ستاد آرای مردمی جشنواره فیلم فجر درباره وضعیت رأی‌گیری آرای مردم برای رسیدن به گزینه بهترین فیلم به انتخاب تماشاگران توضیح داد.
 
پاسخ رییس ستاد آرای مردمی جشنواره فجر به انتقادات

علی آشتیانی‌پور رییس ستاد آرای مردمی جشنواره فیلم فجر، در گفت‌وگو با بولتن جشنواره، درباره تعداد فیلم‌های راه‌یافته به بخش نهایی بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، بیان کرد: «فیلم‌های آرای مردمی، شب گذشته به پنج فیلم تبدیل شد و این به این معنی نیست که پنج فیلمی که اعلام شده‌اند، جزو فیلم‌های نهایی هستند و رای‌گیری تمام شده است. هم‌چنان ممکن است فیلم‌های دیگری بیایند و جای فیلم‌های اعلام شده را بگیرند و تغییراتی تا لحظه آخر صورت گیرد.»

او درباره شائبه‌هایی که درباره آرای مردمی، از سوی برخی فیلمسازان و تهیه‌کنندگان مطرح شده است، گفت: «دوستانی که انتقادی به آرای مردمی دارند، نپرسیدند که آرای مردمی چگونه صورت می‌گیرد. برای مثال درباره سانس‌های فوق‌العاده، باید بگویم که اصلا جزو رای‌گیری نیست.»

آشتیانی‌پور ادامه داد: «حقیقت این است که مردم در حال رای‌دادن هستند و باید به رای آنان احترام بگذاریم. ما از رای‌هایی که به ما می‌رسد مراقبت می‌کنیم و همان را به رسانه‌ها انتقال می‌دهیم. باید دید مردم در لحظه آخر به کدام فیلم رای می‌دهند.»

رییس ستاد آرای مردمی جشنواره فیلم فجر، در پایان اظهار کرد: «خوشبختانه همه فیلم‌ها مورد توجه قرار گرفته‌اند. رای نیاوردن نیز به این معنی نیست که مردم به این فیلم توجه نکردند. هر فیلمی مخاطب خودش را دارد اما ممکن است به فیلم دیگری از سوی مردم توجه بیشتری شده باشد.»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین